0 Kétheti ömlesztett

Az elmúlt két hét sem telt eseménytelenül, így volt miből csemegézgetni legó témában. Mazsolázgatásom eredményét alább láthatjátok, természetesen nem mindenre kiterjedően, csak úgy, összevissza.

Leragadtam?
Nem tagadom, a fura repülőgépek megragadták képzeletem, és rengeteg irodalmat olvastam át, s képet böngésztem végig, hogy a 60064 Arctic Supply Plane szettből néhány különösebb darabot kockába önthessek. Még egy utolsóval(?) viszont adós maradtam. Nem árulom el az eredeti nevét, és sokat nem is villantok itt belőle, legyen elég, hogy hamarosan bemutatom a végigjátszás harmadik részében. (Ha ez nem lenne elég, elárulom, hogy bolondoztam is kissé, így született egy ötödik alternatíva is, melynek már semmi köze a légi utazáshoz.)




Jó vicc!
Nekem legalábbis "bejön" I Scream Clone" Mos-Eisleybe álmodott kantinja. Nagyon adja a film hangulatát, de tele van kisebb-nagyobb poénokkal is.




Hiperrealizmus
Ti megmondtátok volna elsőre, hogy ez legó? Én nem. Carlmerriam alkotott...



Hiperrealizmus(?) újfent
Cesbrik nem aprózza el, ismét boszorkányosat alkotott. Van stílusa, s bár számomra ez már nem annyira a legózás kategóriája, de mégis roppantul tetszik. Bizonyára a választott téma miatt, hiszen az olyannyira közel áll szívemhez.


Mi a Bigyó?
Ez. Legóból legalábbis. Mármint Bigyó Felügyelő. Nálunk mondjuk családi hagyomány a belőle készült élőszereplős filmen történő elalvás, de ez nem lényeges, hisz Legohaulic ettől még igen jól reprodukálta a rajzfilmes változatot.



Ki szereti Miki egeret?
Vagy bármely más Disney karaktert? Aki igen, annak érdemes lehet legalább egyszer valamely Disneyland tájékára tévedni, s ha már ott van, és türelmes, körbejárhatja a kis vonattal az egészet. Nekik emlékeztető, a többieknek pedig pótlék Swan Dutchman alkotása.


Szerelem
reggel, délben és este, de csak nem készül... Szegény minifigeknek ez még évek múltán is ilyen félkész állapotban lesz, hacsak gid617 nem lép közbe


Scoob?
Scooby Doo tényleg benéz a polcokra, és már egy-két fotó is van. Nézzétek! (via tormentalous)

ez nagyon ígéretes

nem tökéletes, de elég jó




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése