6 Újévre is legót!

Drága, kedves Olvasók!

Mielőtt belekezdenék a jókívánságoskodásba, előtte mindenképp szólnom kell Ati elképesztő, áldozatos és színvonalas munkájáról, amit itt a blogon véghez vitt az elmúlt hónapokban. Tette mindezt puszta önzetlenségből, no meg persze múlhatatlan legószerelméből, de a motivációt kár firtatni, velem és persze veletek, Olvasók nagyon jót tett. Köszönet érte!

A 2014-es év egy kis visszaesést hozott a posztok számát tekintve, megvallom őszintén, én személy szerint némi alkotói válságba keveredtem, valahogy kezdtem rosszul érezni magam attól, hogy minden csapból legó folyt. Az lett az érzésem, hogy nagy divat lett a LEGO, a legózás, úton-útfélen építőverseny, meg fotópályázat kiírásába botlottam, és azt éreztem, valami elveszett. Persze a legózás arról szól, vigasztaltam magam, hogy ott hever a szőnyegen a sok kocka, és aztán elkezd építeni az ember, ami egyszerűen örömöt okoz. Nem kell ezt túlbonyolítani. Mégsem jött meg az íráskedv, pedig  a téma /dobozok/ az utcán hever/nek/. Ati töretlen íráskedve szerencsére életben tartotta a blogot, és persze nem akartam bezárni, de azért lelkiismeret-furdalásom volt, hogy csak ő dolgozik. De ez már a múlt...

A jövő évre kívánok mindenkinek, mindannyiunknak örömteli legózást és sok-sok írást itt a blogon!

Creator 40107





6 megjegyzés:

  1. Köszönöm a megemlékezést, de ne kapkodjunk, nincs még vége az évnek. Amikor meg mégis eljő a pillanat, onnantól kezdve mindenkinek nagyon boldog új esztendőt, és csapbólfolyó legózást kívánok. Nem baj az, csak tudjunk vele mit kezdeni. Nem kell divatból legózni, tegye ezt mindenki a maga módján, örömből. Én ezt teszem.

    Jut eszembe, ha lesz szívem feltépni, a fenti dobozt és tesóját is bemutatom jövőre.

    VálaszTörlés
  2. Elég szomorú,hogy páran csak divatból legóznak,na meg nekem az sem tetszik amikor valaki csak a pénzt látja benne....B.Ú.É.K mindenkinek!!!!!
    Mellesleg ezt a Creator készletet én darabokból rakom majd össze nemsokára:)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Én ugyan nem szoktam hozzászólni, de rendszeresen olvasom a blogot. Remélem a jövőben is lesz mit, mert nagyon jó cikkek szoktak lenni. Még azokat a témákat is el szoktam olvasni, amik egyébként nem is érdekelnek. (pl. Friends)

    A divatlegózás fogalmát nem értem, de a lényeg úgy is benne van a cikkben: csak hallgasd a kockák suttogását és, építsd meg, amiről mesélnek! ;o) Mással meg ne törődj, ez csak hobbi, nem az életed múlik rajta!

    Versenyek: sok embert megmozgatnak a kihívások. Nekem is időről időre felpezsdül a vérem, de aztán hamar belátom, hogy se időm, se tehetségem nincs hozzá, úgyhogy legtöbbször nem indulok. De aki indul és nyer, annak tényleg jobb mint nekem? Ő tényleg jobban játszik? Ő tényleg jobban szórakozik építés közben, mint én? Aligha.

    Szóval csak maradjatok vonalban! Sok kitartást! És további jó játékot!

    BUÉK!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. BÚÉK!

      A divatlegózás fogalma kicsit félreérthető, de röviden arról van szó, hogy nagyon előretört a LEGO, mint márka és "trendiség" a hazai médiában, köszönhetően az újságírás kiszélesedésének és ellaposodásának. És ez nagyon unalmassá teszi a blogolást sokszor. Hatalmas marketing és PR gépezet mozog a háttérben, ennek folyománya a mi lankadásunk. Kicsit érthetetlen lehet ez így elsőre, megpróbálhatom összefogni ezen kérdéskört egy posztban, de félek, hogy nagyon messzire vezetnének a gondolataim :-)

      Törlés
  4. Nekem azzal lett leginkább bajom, hogy nagyon sokan a LEGO márkanevet felhasználva akarnak eladni valamilyen kreativitásra buzdító dolgot, valószínűleg saját ötlet hiányában. A LEGO meg tuti befutó, ez nem is vitás. Azon persze el lehetne gondolkodni, hogy miért is lett ennyire jó reklámarc a LEGO, mennyi szerepe van ebben a dán cégnek, és persze mennyire árt ez magának a legózásnak - már ha ez utóbbiról lehet-e egyáltalán beszélni.

    VálaszTörlés
  5. A blog jó, és nem kell vele megfelelni senkinek (nekem sem).
    Legózni még jobb, és itt ezt meg is tudjátok osztani az olvasókkal. :)
    Nekem nem sok időm jut építgetésre, és örülök annak is, ha mások játékát látom.

    Üdv!
    Mnarko

    VálaszTörlés