6 Ezmiez?

[UPDATE-8: végső hilfe, avagy nagyobb kivágások]
[UPDATE-7: a hétvégi segítség megérkezett]
[megkésett UPDATE-6: sok segítség tálalva]
[UPDATE-5: délutáni részlet érkezik, egy kis pirosított szöveges segítséggel]
[UPDATE-4: újabb kettővel gazdálkodhattok]
[UPDATE-3: ismét juttatok egy falatot]
[UPDATE-2: meg még egy]
[UPDATE: itt egy újabb darabka]

Királyi egyszerűségű feladvánnyal érkezem, a még kitartó HM-várományosok agymozgatása érdekében. Adjatok helyes megfejtést, s máris kidoboltatik az új Hét megfejtője. Hajrá! (az első képen kék elem látható)


A hajtás után jő a többi...

Ez itt átlátszó piros:

Kicsi, de hasznos (bár lehet, hogy ezért meglegókockáztok majd - a fehér a lényeg):


Ez tartozik a 2. frissítéshez:


Tessék, a falat (fekete):


Itt az előrevetített kettő (világos kékesszürke, fekete):



Íme... (fekete, csak pont csillan)


Őszi elhavazás utáni, hármat számláló sokaság (van közte matrica és elem is, és a 2.-3. kékje csak a fényviszonyok miatt eltérő):





Szombat reggelre 4 (az elsőn az bizony kétféle kék):










6 megjegyzés:

  1. Ez a bika elől aligha menekülsz :-)

    VálaszTörlés
  2. Még csak az imént esett le a tantusz mzoli célzása kapcsán. Az a bika a Lamborghini orrán található, és az olasz sztrádarendőrségnek van ilyen elfogóautója. Ezt modellezte le a LEGO.
    http://brickset.com/sets/8214-1/Lamborghini-Polizia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismét van hát Hét Megfejtője, pedig már megijedtem :) Gratulálok Névtelen! Meggyőződésem volt pedig, hogy ez könnyű lesz, de így se rossz. :D

      Törlés
  3. Gratula Névtelen!
    Milyen jó, hogy csak most láttam Attila felkérését, így mégis lett megfejtés.

    Ez a feladvány igen nehézre sikerült, én is csak a nagy képek megjelenése után világosodtam meg. A színvilág nagyon classic space, de a gumi mintázata kizárta ezt a vonalat. A dísztárcsát meg azért nem találtam meg, mert csak a felnik között keresgéltem, hiába :-)

    Attila, na nem nagy meló, akkor kérlek megfejtés után legyenek feltéve nagy képek is, hogy miból vágtad ki a kicsiket. Most is van pár, amit nem találok: az első szürkét, a fekete csillanósat és a fekete-pirosas valamit.

    Ha a névtelenek meg (minimum egy fiktív) keresztnevet ha adnának a megfejtésükhez, akkor Attila könnyebben tudna listát készíteni az eddigi megfejtőkből.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megdöbbentő, hogy még Téged is megizzasztott. Azt hittem, Neked csak a dísztárcsa lesz problémás, de örvendek, hogy nehéz lett. Kérésednek próbáltam eleget tenni, a nagyobb részleteket beraktam a posztba.

      A Névtelenekhez szóló kérésedet én is támogatom. Ha már aláírtok egy tetszőleges (de személyenként azért állandó, egyszerű) karaktersort, akkor is meg tudom különböztetni, hogy hány Hét Megfejtője volt, és az egyes HM-ek hányszor voltak sikeresek. A disznótorhoz hasonlatosan ez sem erőszak, de ha alkalmazzátok, a gesztusnak örülök.

      Törlés