6 Szerdai Szösszenet, avagy még mindig ABC

Lehet,hogy a lelketeket is kiszekálom, de szorít az idő, így nincs mit tennem. A kérdések sora a korábbival azonos, azaz City-e, gyereknek okés-e, az egész elmegy-é alternatívának ésatöbbi. Kedves olvasók, adjatok visszajelzést! (A vakus képek a hirtelenség miatt ilyen gagyik. Amint lesz jobb, cserélem.)


Először a rönk-elemeket kezdtem el pakolgatni, abból jött a kerthelyiség ötlete. Na mondom, jó is az, a Paradisa emlékére meglépem. Hamar adódott az utcára a megvilágított étlap, bentre meg a Paradisa-idéző hűtőpult. Hidegben ez persze működhet melegen tartó pultként is.




Hamarosan meglett a bejárat, és a sok barna csempét felszórtam a kerítésre.


Ha már a meleg ételekről is megemlékeztem, gondoltam, elkelne ide egy grill, esetleg egy kemence. A sárvédő adta magát, hát felhasználtam.

sülhet itt kenyérlángos, vagy akár hús

A halomnyi maradékból elkezdtem válogatni, hogy egy épületdarabkát is fabrikáljak, és hamarosan kialakult egy valami, amit vagy 50-szer átépítettem, mire lett belőle valami. Még ugyanennyi meló, és kész is lettem a vázzal, de nemigen volt jó a tető alátámasztása. Pillantás a munkahengerekre, s kész is volt a megoldás...
 

Végül a maradékból átnéztem, miből lehetne széket alkotni, merthogy azt kispórolták a szettből, s igencsak megörültem, amikor láttam, hogy 4-4 clip és féltengely adódik. Ezekből igen kényelmes ülőalkalmatosság lett.


 Végül ismét kérlek benneteket, bombázzatok némi kritikával. Köszönöm.

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Be kell vallanom, az előző alkotásod az én tetszésemet nem igazán nyerte el. Ezt viszont abszolút jászhatónak és városiasnak tűnik. Egy tűzoltóság mellett tudnám elképzelni, ahol a csehó jó lehetőséget biztosít a lánglovagoknak, hogy egy fárasztó műszak után egy kicsit levezessék a feszültséget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia O.G.!

      A két alternatíva valóban gyökeresen eltér, és biztosan vannak olyanok is, akiknek meg ez nem tetszik, de ettől szép ez az egész. Mindenkinek megvan a kedvence és az örök haragosa, és a kettő közt ezernyi fokozat, ami senkinél sem olyan, mint másoknál.

      Annak örülök, hogy City-kompatibilitási szempontból elmegy. Egyébként az elképzeléseddel nagyon egyetértek. :)

      Törlés
  2. Szia!

    Mostanában elég nehezen megy át a komment, ezért nehezen veszem rá magam hogy írjak :) A MOC szerintem teljesen elférne egy hátoldalon, ötletes és city-s is. (És nem utolsó sorban megmozgatná a játékosok fantáziáját azzal, hogy kizökkent egy kicsit a megszokott építkezési mintákból.)

    Gratula a megkereséshez, és ötletes lépés a TLC-től is, reméljük mindenki profitál hírnév/elégedettség/új alternatíva téren.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zeon! Ne is mondd, nekem is kínszenved néha.

      Az én eljárásom: gugli-fiókba be vagyok jelentkezve, utána behívom a blogger.com-ot, és azután, amíg ki nem lépek a fiókomból, simán hagy kommentelni. Ha a blogger.com-ra nem jelentkezem be, 1-2 kommentet először biztos eldob. mire tudok rendesen hozzászólni.

      A gratulát, és a kellemetes hozzászólást meg nagyon köszönöm! Remélem én is, hogy a hátoldalizás valamilyen módon ismét divat lesz a TLC-nél :) és az egész legós társadalom profitál az ilyen akciókból.

      Törlés
  3. Szia Attila!

    Megnéztem a Eurobicks Forumon a többi résztvevő építményét, hogy ők mit tudtak kihozni ebből a készletből. (http://www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=100828)

    A Flameship kicsit szedett-vedett, túl szimmetrikus és nagyon hajaz a Spaceshipre.
    A Garbage truck nem nagy szám, de az Office akár simán lehetne a hátoldalon.
    A Research station jópofa lett, bár kicsit kicsinek tűnik.

    A Te autód nagyon City kompatibilis lett, a végredmény nagyon kerek!
    A csehó meg simán visz mindent! Több képet is felrakhattál volna az itteniek közül.

    Szóval gratulálok, nálam Tied az arany színű serleg! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D - azaz köszönöm a serleg színű aranyat! Ötleted nyomán még tolok fel 1-2 képet, csak nem esznek meg miatta, itt meg folytatom a többi alkotásról a beszámolót 3 további posztban. Terveim szerint szombatra és vasárnapra is készítek egyet-egyet.

      Törlés