3 Reggeli kávé mellé: ABC folyamatban

[UPDATE: Papírbaba nyomán készült pár módosítás]

"City-értők, ne kíméljetek, szóljatok, ha valami nagyon nem odavaló!"

Itt van egy változat, a többi meg a poszt végén sorol.


Mint arról már beszámoltam, hivatalosan alternatívázok 1-2 hétig, így jelentkezésem véletlenszerűsége várható. Így történt ez ma is, a hétvégi próbálkozásaim nyomán, mely végre elvezetett valami posztolhatóhoz. Először persze összeraktam a készletet, hogy végigjátszás is születhessen belőle, aztán kezdtem bele az ujjmenésekbe.

ez csak az egyik fele, de most ez a lényeg...

Az első két próbálkozás nagyon nem City irányba mutatott, így azokat félbehagytam. A harmadiknál úgy döntöttem, könnyítek sorsomon, és az alvázat majdnem érintetlenül hagytam. Egy parancsnoki pickup kezdett formát ölteni, ami cseppet űberméretű, de a követelmények a méretarányban szabad kezet adtak.




Amikor nincs tűzeset, az erdészetnél is be tud segíteni némi fahordással...



 Némi előszűrés vágya is megtestesült bennem amikor kiraktam ezeket a képeket.  Szóval, ha javító szándékú, vagy akár ledorongoló gondolatotok van a fenti darabbal kapcsolatban, ne fékezzétek magatokat, irány kommentelni. Alapvetően arra lennék kíváncsi, hogy elég "CITY"-s, vagy sem, jó lenne egy ilyen hivatalos alternatíva, vagy gáz, jó-e az alapötlet, vagy fenébe elmenős, és így tovább.

Nagy köszönet előre is, ha valaki beszáll a véleményezésbe!

Majd' elfelejtettem: maradt még alkatrész, tehát tudom ezt is sikamikálni, de akár egy kunyhót is összerakhatok, csak egyelőre ennél a fázisnál tartok.

Innentől jönnek a változatok...
 


"műszerfal" is lett

Hátulról ilyenek:


És még egy nézet:



3 megjegyzés:

  1. A rönkszállítás nagy ötlet, tetszik, viszont nem passzol össze a tűzoltósággal. A villogókat ezért szerintem vedd le a tetejéről, legyen ez egy civil piros furgon.
    A tető rögzítése nagyon kreatív, de emiatt szokatlan is.
    Az ajtók mögötti clipek nem tetszenek, érezni, hogy csak helykitöltőnek vannak ott.
    A plató túlságosan szélesnek hat, ebben a slope-okból épített, emiatt vastag oldalfalak is szerepet játszanak. Milyen lenne, ha megfordítanád őket, hogy kifele lejtsenek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reakcióim alant, és köszönöm az első támogató hozzászólást, Papírbaba!

      1. nekem is fájt a villogó, lekapom
      2. a szokatlanság "citytlenséggel is párosul, vagy annyira nem vészes?
      3. a clipek valóban csak kitöltők. korlátozottak a lehetőségek... Csinálok pár variációt
      4. kipróbálom. a sima függőleges falakat már próbáltam, és elég bután hatott, azért próbáltam ezt. na, ebből is variálok párat :)

      Törlés
    2. Sziasztok! Engem érdekelene lego villamos. Valaki tud segíteni? természetesen kifizetem. Van erre mód? Ha igen akkor adok elérhetőséget

      Törlés