2 Fotópályázat, avagy "Úú, ez nekem is megvolt!"

Elment a nyár, és én alig foglalkoztam legóval.
Aztán a levelesládámban landolt a kockashopnak azon fotópályázatos kezdeményezése, melyre pirinyó gondolkodás után azonnal igent mondott apró csapatunk.
Nem bonyolítanánk a feltételeket, ezért olyan fényképeket, képeket várunk elsősorban, melyek a klasszikus kategóriában versenyeznek, ma már kuriózumnak számítanak, nem számít, hogy a céltárgy egyben vagy darabokban van. A pályaművek lehetnek akár beszkennelt családi fotók a 80-as évekből (ennek én jobban örülnék!), vagy régi készleteidről készült friss digitális képek, a lényeg, hogy szerepeljenek rajta azok a gyermekkori kincseid, melyek segítenek felidézni a régi éned egy lezárult fejezetét.
Igazi, régi nagy kedvenceket várunk, amik remélhetőleg sokunkban szép emlékeket ébresztenek miután felkiáltunk; Úú ez nekem is megvolt!

A fotókat elküldhetitek nekünk vagy a kockashopnak, szavazni is lehet a FB-n keresztül.

Nevezési határidő: Szeptember 30.

További információ ITT érhető el.
Nyeremény van, a bírálatot mi biztosítjuk, de ne feltétlen az lebegjen a szemetek előtt :-)




Addig is pár további kedvcsináló!
























2 megjegyzés:

  1. Örülök a fotópályázatnak, az indulók között vagyok saját gyermekkori készleteimmel. Mit is fűzhetnék hozzá. Régen volt. Nagyon régen. Akkor nem lehetett minden sarkon a plázában megkapni az óhajtott készletet. Leginkább csak Karácsony környékén engedte a késő Kádári hiánygazdaság némileg feltölteni az áruházak polcait. Amúgy csak a hivatalosan nem létező valutáért juthattunk a dollárbolt nevű egységből. Üdítő kivétel talán csak a Váci utcai modellező bolt volt. Milyen nagy érték is volt egy nyugatra szakadt jólelkű rokon, akinek nem határolta már be a lehetőségeit az ismertetett körülmények. Meg persze a filmes fotográfia sem kényeztette el felhasználóit úgy, mint ma a digitális. Nekem lehetőségem volt a negatívokból idevarázsolni 1988 nyarának egy pillanatát, egy messzi-messzi galaxisból. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük a kis múltidézést!

      Jómagam gyerekként érdekes módon mindig csak a MOC-okat örökítettem meg - készletet soha nem fotóztam, - mert drága volt a filmes nyersanyag, így a kilencvenes évek elejéről van néhány efféle fotóm, de azok sok készletből összerakott "káoszalkotások" voltak. :) (Sőt, ezekhez még "összerakási útmutatót" is rajzoltam, hogy miből mennyi is kellett hozzá, stb.)

      Megboldogult gyerekkor, szép emlékek. :)

      Törlés