5 Ezmiez?

[UPDATE-5: ismét itt van egy]
[UPDATE-4: újabb segítség érkezik]
[UPDATE-3: még kettőt, valaki?]
[UPDATE-2: imhol pár újabb]
[UPDATE: itt egy kis segítség]

Van, amikor nem sikerül annak rendje, s módja szerint időben felrakni/frissíteni a rejtvényt, de hát ilyen ez... Ezért most örvendezzetek, mert egy világi egyszerűségű fejtörővel jelentkezem, melynek helyes megfejtőjét a Hét Megfejtői közé emelintem, ahogy az illik. Rajta hát, fejtsetek!


A hajtás után van ám még aprólék!


Tessék, csak tessék!


Ugye, hogy megmondtam?



Szóval kettő...



Itt a legújabb!


Íme egy fontos részlet:


5 megjegyzés:

  1. Ez egy 4 + 2,5 kerekes, borostás készlet ;-)

    VálaszTörlés
  2. Szerinem a műrepülő:

    http://www.bricklink.com/catalogItemPic.asp?S=60019-1

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nocsak, ez egész gyorsan ment! Gratulálok, Könytároslány, Te vagy a Hét Megfejtője!

      Törlés
  3. Gratulálok Könyvtároslány!
    Remélem nem segítettem túl sokat :-)

    Engem a 7. képen lévő motorblokk, valamint az elsőn lévő zöld sajt vezetett rá. De szerintem a kiskerék nélkül jóval nehezebb lett volna.

    VálaszTörlés