8 Ezmiez?

[UPDATE-8: itt egy egész rakat]
[UPDATE-7: egy kis gyorsító mellékelve]
[UPDATE-6: na még kettő]
[UPDATE-5: figyelem, fontos részlet!]
[UPDATE-4: ha lassan is, de megint kettő]
[UPDATE-3: ismét egy részlet lát napvilágot]
[UPDATE-2: alant egy újabb kép]
[UPDATE: mára jár még egy darabka]

Egy kis egyszerű fejtvénnyel érkezem ma, így ma nyugodtan rákapcsolhattok a Hét Megfejtője címért. Csak egy helyes megfejtés, és már adományozom is eme dicsőséges nevet.


A hajtás után jő a folytatás...


Erről beszéltem:


Hoppá, ez így túl egyszerű lesz


Azt hittem pedig, hogy meglesz a megoldás. Na de majd most!


Íme kettő:


Ebből már tényleg minden kiderül!


Párosan szép az élet... na meg vigyünk bele egy kis magyaros hangulatot is.


Nos?


Ha ennyiből sem megy, akkor nem is tudom...





8 megjegyzés:

  1. http://brickset.com/sets/3832-1/The-Emergency-Room

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen, gratulálok. Ha lassan is, de meglett a helyes megfejtés, így a Hét Megfejtője címet joggal kapod meg.

      Törlés
  2. Az eheti keresést megnehezítette, hogy csak kevés gyári kép érhető el a BL-en és a BS-en. A piros-fehér hengerekig nekem se volt 2 100%-osan fix pontom, bár a fiók és a hordó viszonylag biztosnak tűnt. Egy korábbi feladványnál (Pókember+Hydra) Attila mondta, hogy jó ideig nem lesz képregényhős, így Spongyabobot is kizártam. Majd rájöttem, hogy ez nem is képregény, hanem mesesorozat :-)) Amint a nyakkendőt felismertem nem volt kérdés.

    Attila, kérlek adj nagyobb képeket a megfejtések után, mert pár nem világos még most se, hogy miből vágtad ki: a fekete villámok, a zöld csík és a vágott nagy barna.

    Gratula a megfejtőnek! ;-)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Attila! Érdekelne lego villamos, de sehol nem találok. Akár kész villamost is átveszek pénzért!!! Ha van ilyen akkor adok elérhetőséget, köszönöm. Krisztián

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Krisztián! Milyen villamosra gondoltál? Gyári készletre, vagy MOC-ra? Motorosra, vagy tologathatóra? Valósághűre, vagy már létező legóvárosba helyezhetőre? Rengeteg pont van, amit pontosítani kellene, és könnyen lehet, hogy az Adok-Veszek (alias Bolhapiac 2014) poszthoz kellene kommentelned.

      A kérdések egy részét meg is tudom válaszolni: gyári (pláne eladó) villamos készletem nincs, és nem is nagyon szoktan vasútra szánt modelleket építeni; ezen területen Depi sokkal inkább otthon van.

      MOC-ra találhatsz itt a blogon is változatokat, vagy útmutatóstól elérhető egy City egy Friends és egy Duplo változat a Rebrickable.com-on:
      http://rebrickable.com/search?q=tram&exclude=0&official=1&custom=1

      Ha további kérdéseid vannak, csak nyugodtan, amíg tudok, válaszolok :)

      Törlés
    2. Kedves Attila!
      Köszi hogy válaszoltál! Nos nekem élethűre lenne szükségem. Mint amit ezen az oldalon tálaltam. Motorosra ami úgy néz ki mint a 14-es.:-) a fiam 4 evés lesz él-hal a villámosért. Minden heten vasút múzeumba kell mennem és a troli villamos a csúcs. Most szereztem az ebayen egy legó trolit. Az is egyedi. Bármit megfizetek érte, persze azért normális határokon belül. Ha a tologatós úgy néz mint amivel az ember dolgozni jár az is jó. Levő city meg csak meg sem közelíti a hazai valóságot.

      Törlés