6 Ezmiez?

[UPDATE-3: kaptok még egyet]
[UPDATE-2: még egy jön]
[UPDATE: adok egy kis gyorsindítót]

Az összefoglaló módon "TLC Alternative Building Challenge"-nek nevezhető (igazából nem tudok róla, hogy lenne neve, de ha mégis, akkor biztos hasonló) eseményben való, felkérésen alapuló részvételem folytán kissé átszerveződött legós tennivalóim sora, így némi fennakadás a következő pár hétben elképzelhető részemről. Hogy mi is ez, hogy keveredtem bele, és miért csak most szólok? Hamarosan töredelmesen bevallok mindent, addig azonban ugorjatok neki a következő feladványnak, melynek helyes megfejtőjét egy halaszthatatlanul értékes Hét Megfejtője címmel jutalmazom!


A hajtás után persze ott e kép párja is!


Az ígért első plusz megérkezett...


Ez a még egy!


Íme:


6 megjegyzés:

  1. http://brickset.com/sets/10214-1/Tower-Bridge (csak kérdezem)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg csak mondom, hogy az! Gratulálok kedves Névtelen, Te vagy a Hét Megfejtője. Úgy látom, ez most elég könnyedre sikeredett (vagy pont sikerült beletrafálnod?)

      Törlés
  2. Grat!

    Az első kép egyébként melyik részletről van?

    üdv:
    P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kettő darab bézs színű ebből, egy tengelyre fűzve:

      http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=4185

      Törlés
  3. hát persze :)

    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  4. A második kép alapján tudtam, hogy van benne szürke 2×1 kocka ívelt oldalakkal, amit több mint harminc készlet tartalmaz. A segítség a jó öreg "kerítés" elem volt. Már három évtizede létezett. Ekkor már látókörbe került a készlet, de nem mertem megjátszani. Ma délelőtt látom a tan színű 1×1 elemet a "hengerrel". Gyorsan megnéztem, hogy az adott készlet tartalmazza, vagy nem. Tartalmazta. Az első, és a negyedik képet nem tudtam értelmezni, így információt nem nyújtott.

    VálaszTörlés