8 Ezmiez?

[UPDATE-8: hétvégi jószívűségi roham]
[UPDATE-7: itt van egy újfent]
[UPDATE-6: színesedünk]
[UPDATE-5: könnyebbségül egy újdonság]
[UPDATE-4: a drasztikus punnyadás ellen itt egy ismét]
[UPDATE-3: na még egy]
[UPDATE-2: újabb segítséggel szolgálok]
[UPDATE-1: egy falatnyi infó jól jöhet]
[UPDATE: juttatok némi morzsát, hogy nagyobb legyen a lelkesedés]

A múlt hét vérengzősre sikeredett feladványa után ma könnyített rejtvényt adok fel. A színek és formák összhangja egy szűkebb csoport felé kellene, hogy taszigáljon benneteket, míg a kivágásaim ez ellen igyekeznek hatni. Akinek először sikerül hitelt érdemlően legyőzni szervezkedéseimet, és a helyes készletszámot alant közzé teszi, azt megteszem a Hét Megfejtőjévé. A HM-klub már egész szépen alakulgat, vannak visszatérő nevek, és újak is, sőt névtelen harcosunk is volt már párszor. Ennek ellenére, sőt, éppen ezért érdemes tülekedni a cím megszerzéséért, hiszen kis híján félisteni presztízs-értékkel bír. Lássuk, jól gondoltam-e, hogy ezen a héten viszonylag hamar osztogatom majd a címet!


Természetesen a hajtás utánra is maradt egy kép.



Ím, a morzsa:


Közeledünk a megoldáshoz.


Itt van még egy:


Egyébként mindenki iskolában van?


Íme:


Lépjünk hát kevésbé ingoványos talajra!


Mzolinak innen túl könnyű lesz a dolga, de szerintem más is meglendül... (ez egyébként bordó)


Ezektől se támad jobb kedvetek?


Jófejségem majdnem határtalan...



8 megjegyzés:

  1. Lövésem sincs, így inkább kérdeznék:

    1. az első képen lévő sötétszürke elem 6541, 32000 vagy más?
    2. a negyedik képen lévő fehér elem 58176?
    3. a hatodik képen lévő elem milyen színű? (Aqua és Sand green a leghasonlóbb, de nincs találat)
    4. a hetedik képen lévő elem fehér vagy világosszürke?
    Köszi! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1. ilyen kérdésre csak végső esetben válaszolok
      2. csak annyit mondok, hogy egy lyukas bütyökbe van tűzve - innen már következtethető a mérete, a formára meg lehet saccolni
      3. Sand green
      4. világosszürke

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Az előbbi hibás tippemet hamar eltávolítottam,remélem még nem ütköztem szabálytalanságba.Úgyhogy adok egy másikat:7037-1 Tower raid?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ütköztél. Pont nem voltam gépközelben, de egy helytelen tipp után még egy próbálkozást egyébként is elfogadok. Szóval ismét hosszadalmas várakozás után, de csak meglett a Hét Megfejtője, Yoxado személyében. Gratulálok!

      Most pedig mondjátok el, mi volt ilyen nehéz? :)

      Törlés
    2. Gratula Yoxado!
      Az utolsó 3 update-et nem láttam időben, velük tényleg egyszerűbb lett.
      Korábban többször megnéztem ezt a készletet, mert több felismert elem is ide vezetett. (pl. szarv, fog). De én biza piros lámpát keresetem, az "egyébként bordó" hamar egyértelművé tette volna. Ismét bebizonyosodott, hogy a homályos/túlvakuzott/árnyékolt elemek színazonosítása nagyon bonyolítja a vadászatot...

      Törlés
    3. Attila, azért áruld el kérlek, hogy mi a szösz van a 3. és a 7. képen? :-)

      Törlés
    4. Pedig egyszerű :D Ez: http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=43899

      Törlés