0 ABC

Mint azt az igen gyorsan megfejtett Ezmiez? posztban már jeleztem, részt veszek egy, a LEGO által szervezett "Alternate Building Challenge"-ben. Ez nem egy nyílt verseny, sőt nem is verseny, csak kihívás a megkeresett résztvevőknek, hogy gyári City készletekhez a hajdani hátoldali alternatívákhoz hasonlóan 1-2-sok variációt készítsenek.

ekkor még volt hátoldalizás...

A feladat így persze magában foglalja a City témában való építkezés kritériumát is, ami nekem - lelkes City-kerülőnek - tovább emelte az átugrandó lécet. A megkeresés a LEGO közösségi kapcsolattartásért felelős munkatársa felől érkezett a Rebrickable és az Eurobricks oldalak alternatíva-építési képességeket felmutató, összesen mintegy 30 tagja felé, s nem kis megelégedésemre én is ezek közé a megkeresettek közé tartoztam.


ŰŰŰŰ, Te vagy a Kiválasztott!

Nem űberMOCokat várnak, hanem 6-12 évesek által játszható, a City témában mozgó alternatívákat, melyekből LDD-fájlt, renderelt képet és a fizikai megvalósításról készült képhalmazt akarnak begyűjteni, s a lego.com-on az adott készlethez útmutatóval együtt ki akarják rakni az arra érdemeseket. Ezzel összefüggésben egy adag 2013-14 évi City szettet küldtek szét világszerte, hogy törjük a fejünket és építsünk. A kiküldés során mindenki kapott egy véletlenszerű szettet, s nekem ez jutott:

60003 Fire Emergency

Az első és a második pillantás is ijesztően tanácstalanná tett, de persze nem félek, 3 alternatívát szerintem ki tudok belőle csikarni. A kihívás nehezebbik fele a City témánál maradás. Ennek ellenőrzésére széles körben bemutatom majd, miket ötöltem ki, hogy a visszajelzések helyre tegyenek. Nagy reményeim az ABC-vel kapcsolatban egyébként, hogy a LEGO végre visszaverekszi magát a hátoldali alternatívákat kínáló állapotba, melyekhez ezúttal digitális útmutató is jár majd. Úgy legyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése