18 Ezmiez?

[UPDATE-12: na még két kép]
[UPDATE-11: további apróságok alant]
[UPDATE-10: 3 képnél nagyobb kivágással éltem]
[UPDATE-9: bónuszfalat rendel]
[UPDATE-8: látom nem megy, segítek még]
[UPDATE-7: még több infó hátul]
[UPDATE-6: mire vártok?]
[UPDATE-5: végre fellélegezhettek!]
[UPDATE-4: bizonytalankodóknak]
[UPDATE-3: ismét jön egy darabka]
[UPDATE-2: emberbaráti pótkép alul]
[UPDATE: kaptok egy kis segíséget]

Hoppá, kissé megcsúszva de itt az újabb fejtörésnek való. Aki a Hét Megfejtője cím tulajdonosainak exkluzív klubjába vágyik, sürge igyekezzen a megfejtett készletszámot kommentmezőileg közzé tenni. Helyes megfejtés esetén nem akadékoskodom, és a cím kiosztásra kerül.


Hajtás után kapjátok a második részletet.


Ez pedig a harmadik darabka



Csak azért, hogy gyorsabban menjen a fejtés! (a bézs színű az elem, nagyon jellegzetes alakkal. gondoltam szólok)


Ez is fontos részlet...



Most már sima ügy, ugye?



Ennél egyszerűbbet már kihívás lenne közzétenni.


Csak nem erre vártatok ilyen sokat?


Nagy jóságomban nem tudom már, hogy segítsek. (jelzem, ez fehér, csak árnyékban van)


Nos?


Jutalomfalat...


Ha estig nem megy, növelem a kivágásokat... - növeltem

Ezek meg újak:


Még újabbak:


 

18 megjegyzés:

  1. Ugyan pár képet (3. 5. 6.) nem ismerek fel, de azért szerintem ez egy sárkányos-kígyós set. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kígyós? Lehet, hogy további képe(ke)t sem ismertél fel jól :D

      Törlés
    2. Átnéztem az összes (43 db) készletet, amiben megvan a 7. képen lévő elem. De valahogy mégse adja magát...

      Törlés
    3. S szerinted vajon mi a 7. képen lévő elem?

      Törlés
    4. Pedig az az. Akkor valami mást néztél be. :)

      Törlés
    5. Igen, megvan a hiba. A 2. képen lévő dologra azt hittem, hogy a kincsesláda.
      Így a sárkányos-kígyós tippemet módosítanám almás-napraforgósra. :-)

      Törlés
    6. Alakul ez :) Valaki egy megfejtést esetleg? Ha senki, akkor kénytelen leszek tovább könnyíteni a fejtvényt.

      Törlés
    7. Almás-napraforgós?!Összezavartok itt engem :D Találtam valamit,de néhány elem továbbra sem stimmel.Csupa fül vagyok a készletszámot illetően,Mzoli! :)

      Törlés
    8. Yoxado! Követelem, hogy azonnal írjál egy tippet!

      Törlés
    9. Mzoli napraforgója hatására a 7189-1: Mill Village Raid-re tippelek,de koránt sem vagyok benne biztos.

      Törlés
    10. És igen! Végre valahára újabb Hét Megfejtője címet oszthatok ki! Gratulálok, Yoxado.

      @Mindenki: Melyik képe(ke)t nem tudtátok beazonosítani, illetve mi vezetett nyomra?

      Törlés
    11. A 2x1 rovátkázott barna kockát ismertem fel egyértelműen, de az ha jól emlékszem huszonnégy készletben szerepelt. A barna/szürke színvilág miatt a Városháza készlet felé hajlottam csak az utolsó négy segített, de lassabb voltam mint Yoxado. Gratulálok Neki!

      Törlés
    12. Akkor mégiscsak! :D A második kép engem eleve rossz irányba terelt,mert én egy ládán fedeztem fel ugyanezt a bemélyedést,így a Lone Ranger készleteknél kötöttem ki.De az 5.kép (most már 8.)mikor más irányból látszott,igazi nyomra akadtam ,míg végül kilyukadtam a Sandcrawler és a Mill Village Raid-nél.De Mzoli almás-napraforgós segítsége itt eldöntötte,melyik is lesz az :) És utána már le tudtam ellenőrizni jó pár darabot,ami szilárdította tippemet.Úgyhogy szerintem övé az igazi érdem!
      De áruljátok el,az 5. képen milyen elem látható?Ez a darab zavart össze rendesen engem :)

      Törlés
    13. Az ötödik az, amelyiken a jellegzetes alakú bézs elem van? Ha igen akkor a válasz: kisháromszög-sajt-cheeseslope-ésatöbbi. A felső sarkai ugyanis ennek az elemcsoportnak nagyon jellegzetesen le vannak csapva az egyenletes gömbölyítés helyett. Aki ezt már szemrevételezte valaha, annak beugorhatott a dolog. Az egyetlen nehézséget az adja, hogy nem csak 1x1, hanem 1x2 (2x1?) kivitelben is vannak ilyenek. Nyilván nem innen kellett kiindulni a fejtésnél, de visszaellenőrizni már jó pont lehetett volna. A jövőre nézve is inkább fogok trükközni, mintsem túl korán megfejtsetek valamt :D

      Törlés
    14. Yoxado, szóval a 2. képen lévő barna bevágott elem nem csak nekem jelentette egyből a ládát. :-)
      Attila, a bézs lekerekített elem nekem semmit nem segített, mert a sajton kívül még ezek az elemek néznek ki hasonlóan: 6231, 43337, 4865, 91501,92411,44728. :-P

      Törlés
    15. Csak ferdén fotózva nézne ki a legömbölyítésük így, mivel ezeknek mind köríves, míg a sajtnak kb 30 fokos, legömbölyített lecsapása van. Persze a fotózás iránya valóban nem derül ki a képből - nagyon helyesen, muhahahaha! :).

      Az is igaz viszont, hogy felhívtam a jellegzetességre a figyelmet, és nem vagyok annyira őrült tudós, hogy ezek után ferdén fotózott képpel szívassam az esélyeseket.

      Törlés