7 Ezmiez?

[UPDATE-9: még egy apróság alul]
[UPDATE-8: újabb piktúra]
[UPDATE-7: még kettő a végén]
[UPDATE-6: most már kaptok valami egyszerűbbet is]
[UPDATE-5: szóbeli segítségek pirossal]
[UPDATE-4: ha még kell, alant leltek egy kis segedelmet - továbbá hajlandó vagyok egy-két válaszra is]
[UPDATE-3: az egyik kép megnőtt, plusz van egy másik hátul]
[UPDATE-2: egy majdnem-könnyítés alant]
[UPDATE: a belépési problémák nehézkes áthidalása után végre itt egy kis segítség]

Újabb talány a terítéken. Ma nem MOC, csak néhány részlet egy-egy elemről, ami forrásul szolgálhat találgatásotokhoz, de a hősi Hét Megfejtője remélhetőleg most sem bujdokol sokáig. Feladatotok a szokásos: egy helyes és teljes készletszámot a kommentmezőbe, s máris nyertest hirdetek.

Tessék szemezgetni, itt az első kép:

[minifig]

a hajtás után pedig a második.
[dísz, esetleg minifig kiegészítő]

Roppant egyértelművé kezd válni a feladvány, azt hiszem...

[dísz, esetleg minifig kiegészítő]


Javul már a helyzet? Én mindent megteszek ennek érdekében...

[minifig kiegészítő]

Itt az új - figyeljétek az anyagot...

[egyéb]

Tessék hát egy újabb:

[minifig kiegészítő]

Könnyítésül:



Okulásképp:



Elárulom, űberjellegzetes elemek ezek, persze megfelelő képkivágással, a kihívás érdekében.

Tessék, még egy:


Ezután már kénytelen leszek űberegyszerűeket is felrakni...



7 megjegyzés:

  1. Nagy irgumburgás várható, ha senki nem fejti meg! Ha egyedül nem megy, dobjátok össze a tudást kommentileg, hátha úgy megy. Még két kis képkivágást be tudok dobni, aztán nagyobbakra váltok.

    VálaszTörlés
  2. Talán a 6057-es?

    http://www.bricklink.com/catalogItemPic.asp?S=6057-1

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, újrázó! :D Te vagy a HM ismét!

    Részleteket kérek!

    VálaszTörlés
  4. A fekete sisak felismerhető volt, meg a kék műanyag zászló is, a klipszel a sarkán. Azokra kerestem rá, úgy szűkítettem a kört. A kis műanyag sárkány farkában a spirál meg leegyszerűsítette, mert az csak egyetlenegy készletben szerepelt.

    :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratula,ez a feladvány igen bonyolult volt,én pl. ugyan sejtettem hogy hajó lesz,de valószínűleg sokkal később jövök rá hogy a jó öreg castle témabeli,és nem pirates,ahogy gondoltam.Attilának sikerült egy igen nehéz ezmiezt összerakni,abban biztosak lehetünk :)

      Törlés
  5. Immáron kényelmesebb állapotban ismét fejet hajtok az igen felkészült Könyvtároslány tudása előtt. A Hét Megfejtője cím többszörös megszerzőinek extradimenzionálisan elit tábora így tovább bővülhetett. Kérek minden próbálkozót, adja meg, mely elemek mibenlétére jött rá, és/vagy melyek azok melyek rejtvény mivoltukba ragadtak. Fölöttébb kíváncsi vagyok minimum három képkivágásra, melyekről most Mzoli azt állítaná, inkább gonoszkodó, mint segítő darabok voltak, holott pont így van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hogy hajó én mindenesetre a szövetből sejtettem ,és tévesen(mert hajó ügyileg eszerint el vagyok tájolva) a 11. képen látott zászlót kormánylapátnak néztem.A harmadik ok pedig a 8. kép,ami tudtam hogy valaminek a belseje,de hogy az egy ilyen vár-elemnek...A másik ami így utólag nagyon egyértelmű,az a 9.,10. kép.Ha sikerült volna rájönnöm hogy melyik elem ez hamar eljutok a megoldásig.(Innen legalábbis úgy tűnik)Azt hiszem rólam ennyit,kivéve talán a sisak,amely annyira látható volt hogy azért nem jöttem rá :D

      Törlés