1 Végigjátszás (alternatívákkal): 6882 Walking Astro Gappler (2. rész)

Bár a szettről korábban bemutatott végigjátszás önmagában is egy lezárt, kerek egészet alkot, az időközben felhalmozódott alkotási kedvem, és a jó kis túlbonyolított Ezmiez? poszt rávett egy csepp visszatekintésre. Így történt, hogy újra átszemléltem az egyik hátoldali alternatíva, a kis szaglászrobot hátterében álló homályos foltot, melynek újratervezés lett az eredménye, és a repülő alkalmatosságokból is született két olyan, amire már azt merem mondani, hogy hasonlít arra, aminek lenni szándékozott. Nézzük hát, mire jutottam!

Először is itt van csápos kolléga, melyhez eredetileg ezt az önrakodó-lépegető-puttonyost raktam össze.



Az újragondolás, átnézés során érdekes, addig nem szemet szúró jellegzetességeket figyeltem meg a gyenge képen, így az áttervezésnél a puttony külön konténerré, a lépegető pedig álló, de körbeforgatható szerkezetté avanzsált. Ha bármelyikteknek van ehhez a modellhez próbálkozása, inspiráló jelleggel küldje be, berakom ide. Addig is, ki-ki eldöntheti, melyik jobban kedvére való, ha egyáltalán. A hajtás utáni modell összeépítéséről ITT találhattok PDF-be öntött képes útmutatót





A másik sarkalatosan problematikus pont a repülők, űrhajók korlátozott építési lehetősége volt, amit megemlítettem. Erre az alábbi MOC született kínkeservvel.


Nos, nem álltam le, és még két űrhajószerű járművet koholmányoztam, melyek Stellar Dumper és Long-range Cryogenic Meta-drone neveken kúsztak be az ismeretlenségbe. Nem bonyolult kiötölni az alábbiakból, melyik melyik. Nyilatkozhattok ezekről is, hogy javult-e vagy romlott (esetleg ugyanolyan rossz maradt), mint a korábbi próbálkozás.





Végül, de nem utolsó sorban a mentőkabinos pótlék-MOC is átépítődött, s lett belőle szerviz-platform. Ez volt:


Ez lett:


Kíváncsi vagyok, országosan csak én vagyok ilyen, vagy más is el szokott molyolni a hátoldali alternatívákkal, s még azokon túl a saját ötleteivel, s ha esetleg nem elégedett az első körökkel, akkor újabbakat ró?Hintsétek az igét, nyugtassatok meg, vagy próbáljatok el/megijeszteni, a kommentmező nyitva áll.

1 megjegyzés:

  1. Az alternatívaépítésben nem vagyok olyan szinten mint te :D De ha éppen van egy készletem új állapotában sosincs kedvem szétszedni,így ki is merül az alternatíva tárházam.Később persze szoktam,de utána a visszaépítés már nem mindig megy végbe :)

    VálaszTörlés