2 Reggeli kávé mellé: 40079 Mini VW T1 Camper Van

[UPDATE: Zeon nyomán frissítettem az árinformációkat - lásd a kék kiemeléseket]

Nyár-nyaralás-piknik... és folytathatnám a levezetést, de végül csak oda keverednék hogy fullextrás kiránduláshoz csakis egy megfelelően retro járgány jöhet szóba. Ha már így, akkor a nyilvánvalósági paraméterekben gazdag T1 Camper az igazi, melynek a reggeli kávéval inkompatibilis verziója gigamodellként lehet a gyűjtőszenvedélytől átitatott emberé, míg a fekete mellé passzoló kicsinyt a lego.com osztogatta bizonyos feltételek mellett. A bizonyos feltételek [2013. szeptemberében 17.000 forint feletti vásárlás, ami nálam ennek a bátyja volt] teljesültek, így meglett a mini is, szerencsére. Lássuk gyorsan, mi van a tasakban.

Alapok

Neve: Mini VW T1 Camper Van
Témakör: Creator
Altéma: Polybag/Mini
Kiadás éve: 2013
Kockaszám: 76
Minifig: -

A Bricklinken, Amazonon, 6.000,- ... 16.000,-, Ebay-en 5.000,- ... 13.000,-, Brickowlon 8.000,- ... 10.000,- forintos árak között borzolja az ember idegrendszerét. Megnéztem ezenkívül Óceániától Izlandig mindenfelé, de az árszínvonal mindenfelé ebben a sávban mozog. (Örömködésemben, hogy nekem megvan, elfeledtem rápillantani a pillanatnyi állapotra, ami súlyos felelőtlenség volt, de Zeonnak hála, most pótolom)

- elemlista
- építési útmutató

Viszonylag nagy zacskó rejti a majd' 80 elemet, melyek közül a matricát intézték a legaranyosabban: akkora dobozba rakták, hogy egyszerűbb lett volna dobozos szettként kiadni az egészet.


Itt is vannak az elemek. Igen, bal oldalon a matrica doboza.


Hagyományos, sőt avíttasan egyszerű építkezéssel alulról felfelé haladva építhetjük fel a régi városokba minifigmentesen passzoló T1-et. Nem tökéletes másolat, de tökéletes a jelzett helyre.



Bizonytalan vagyok még, hogy kinyissam-e a matricás dobozt, így mára kopasz ormánnyal kell beérjük, de kárpótlási jegynek itt az útmutató vonatkozó része:


A folytatás már tényleg bot-egyszerű:


Tetőt rá...


...és kész!



Ha sok nem is, de kettő tartalék marad:



Értékelés
A figurára ma nem jár pont, mivelhogy nincs.
9/10 a kockákra,  76 darab, általánosan használható, és most még a matricának is örülök.
10/10 az árra, hisz ingyen volt, jóllehet ezért még pénzt is érdemes adni.  Ha viszont most akarja valaki beszerezni, max 3/10-es lehet az árra adott pont, olyan eszelősen drágán vesztegetik.
8/10 a játszhatóságra, minifig ne is álmodjon róla, hogy beszálljon, de gyerekkori készleteim egyike-másika még állófiget sem látott, így nekem ez marginális kérdés. Jó, 4-bütykös, aranyos.

Összességében 9/10, ami jó kis pontszám, és remélem, csak kicsit lőttem magasra elfogult hozzáállásommal. Ha nem játszom elfogultat, és feltételezem, hogy most akarja valaki beszerezni, akkor annak 6/10-es értékelést mondanék, mert azért eltalált és jópofa kis járgány ez, a gyűjtőknek viszont javaslom még most, az alsó árhatár közelében beszerezni, mert később szerintem csak rosszabb lesz.

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Nem tudom hogy lehet(ett) eredetileg hozzájutni, de az árban talán elfogult 10/10, mivel földi halandó (pl én) ha megnézi pl a bricklinket, elég meglepő (sokkoló) a licit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az infót. Nagyon elfogult voltam. Utánanéztem és hörrrrrrr.... A bejegyzés ezek alapján frissítettem.

      Törlés