8 Ezmiez?

[UPDATE-4: érdeklődőknek a MOC megtekinthető]
[UPDATE-3: ismét eggyel nőtt a képek száma] 
[UPDATE-2: még egy cafatka kép valakinek?]
[UPDATE: újabb részletet tálaltam alant]

Hogy elröpült ez a hét is! Sebaj, itt egy újabb talány, talán egyszerűbb az előzőnél. Aki a Hét Megfejtője címet akarja magáénak tudni, nosza ugorjon fejest eme enigmába, s a kommentmezőben adja meg a teljes és helyes készletszámot, amelyből ezt a MOC-ot fabrikáltam. Talán nem segít, de elárulom, az egyik hivatalos alternatíva megépítése után túl sok maradékot véltem észlelni, s ez a darab ama maradványhalmazból született. További egyszerűsítés gyanánt a képeken feltűnő elemek színét is megadom, hogy a fény-árnyék-felbontás okozta eltévelyedést megelőzzük.

kék:

A hajtás után persze van második kép is.

világosszürke, kék, fekete:


fehér, átlátszó sárga:

világosszürke, kék, fehér:

világosszürke, kék (csíkozott):

Ez volt hát a darabolt MOC. Aki megmondja, hogy melyik hivatalos alternatíva mellé készült, külön címzetes Alternatíva-ötlővé válik erre a hétre.


8 megjegyzés:

  1. Megvan. :-)
    Sok elemet kellett végignézni, mire meglett a kék. De ezek után egyértelmű volt, hogy melyik set-et dugta el Attila.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na neeeee... - agyeldobás közelg :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Gratulálok, Ági!, tökéletes a megfejtés! Te vagy a Hét Megfejtője, s mint ilyen, Tőled várom, mi vezetett rá a helyes megoldásra. Ha az első képen látható elemet is sikerült beazonosítani, azt is tedd közkinccsé, ha véletlen mégsem, akkor Mzolit kérem ugyanerre.

      Törlés
    2. Juhúúú! :)
      A színek miatt szinte biztos voltam benne, hogy classic space és a 3062-es fekete elem segített igazán. Aztán, amikor kikerült a csíkozott elem, akkor biztossá vált.

      Az első képet nem sikerült azonosítani, úh. Mzolira kíváncsi vagyok én is! :)

      Törlés
    3. Elismerésem Ági, a gondolatmeneted helyén való! :-)
      Az első képen egy 4286-os Slope 33 3 x 1 szerepel, ez az egyedüli olyan 1 széles brick, aminek ilyen az alja.
      És mindösszesen ez az egyedüli set, amiben van 2 db kék ilyen slope együtt a fekete 3062-vel.
      Várjuk a következő feladványt! :-)

      Törlés
    4. Azaz az első képen 2 db slope szerepel egymással szembe állítva. Attila direkt pont úgy vágta ki a képet, hogy ne látszódjon milyen magas az elem. Magasabbnak tűnik, pedig csak 1 magas.

      Törlés
    5. Köszönöm a kifejtéseket. Remélhetőleg többeknek széles tanulsággal szolgáltatok (nekem is, ismét). Az első kivágásra meg kifejezetten büszke voltam...

      Plusz feladat az extra címre vágyóknak a poszt végén!

      Törlés