11 Ezmiez?

[UPDATE-7: egy csíknyi segedelem alant]
[UPDATE-6: közbeszúrtam egy egyszerűsítést]
[UPDATE-5: pirossal a segítség érkezik]
[UPDATE-4: ismét egy pazar részlet]
[UPDATE-3: no még egy könnyítés]
[UPDATE-2: magától értetődő részlet hátul]
[UPDATE: felkerült az első pótlék]

A kellemes nyári kikapcsolódás mellé ismét egy kis agytornát biztosítunk Nektek. A Hét Megfejtője címre pályázók ne fogják vissza magukat, hanem teljes és persze helyes készletszámmal mielőbb jelentkezzenek a kommentmezőben. Az elit-klubba tartozás érzését kölcsönző cím kiosztása ez esetben természetesen nem marad el.

Nézzük milyen apróságokkal próbálom ma félrevezetni a jónépet.

(nyomott elem, a zöld is, fehér is festés, és bizonyos szögből néz csak ki így, egyébként a két fehér vonal merőleges egymásra)


Jó kis darab, mi? Sebaj, egy hasonló van a hajtás után is.
(két elem, egy sárga, egy piros, melyek egymásra pattintva mutatnak egy ilyen részletet)


Akinek ebből a két, teljesen egyértelmű képkivágásból nem sikerült elsőre megoldani a feladványt annak már hiába próbálok segíteni, de azért mégis megpróbálom (plusz segítség: a színeket nem manipuláltam). Íme:

(nem véletlenül homályos és elszíneződött - egyébként fehér, v.szürke, kék. Valami elhomályosítja és elszínezi)


Így néz ki nagyobb kivágásban:


Várom a megoldást, 10 percetek van!

Érthetetlen ez a lassúság. Akkor most itt van egy, ami önmagában is elég kellene legyen:

(két elem, egymásra húzva)

Senkinek nincs ötlete? Jajjaj... No, itt egy nagy, NAGY könnyítő képezet:

(a létra stimmel, és fekete, a sárga el van forogva, ugyebár, és nem clip, hanem 2x2 alapon egy speciális célra szolgáló elem)


Nem tudom már, mit dobjak a köztudatba, hogy végre legyen legalább egy találgatás. Mondjuk ezt?

(a tengelyen egy valamilyen felni van. Vajh milyen?)


Ha ezek után sem megy, tegyetek fel kérdéseket, amit súlyuktól függően vagy megválaszolok, vagy nem, de az biztos. Kép is lesz még. Esetleg nyomravezetői képfeliratozást végezzek?

11 megjegyzés:

  1. Attila, sem a színek, sem a konkrét elemek nem igazán azonosíthatóak be ezen képek alapján, szerintem ezért nincs még tipp se. Egyedül az 5. képen tudtam vizsgálódni, ahol a fekete vagy talán sötétszürke létra (4175) és a sárga kis clip (2555 vagy 12825) jöhet szóba, de azokban a készletekben, melyekben ezek vannak azokban nincsenek ilyen zöldes színek. Az első két képet meg nem is kommentálnám :-P :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha még Te is csak ennyit (azt is hibásan) tudtál kivenni a képekből, akkor valószínűleg nullához konvergál a képértelmezésben sikeresebben száma, én viszont király képkivágásokat csináltam. :D

      Sebaj, jól beírtam néhány segítő infót a posztba.

      Törlés
  2. Megvan. :-) Rájöttem mi a legelső kép és ez a fekete létrával kombinálva segített.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem ez: http://www.bricklink.com/catalogItemPic.asp?S=6927-1

    :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is :D

      Szóval most Könyvtárosány a Hét Megfejtője, melyhez gratulálok!

      Természetesen várom mindkettőtöktől a beszámolót, mit sikerült kisilabizálni a képekből, mi csapott be, és mit borít az ismeretlenség sűrű homálya. Ha ezt mind megteszitek, én is leszek olyan jó, hogy a felismerhetetlenségig kivágott képeket megmagyarázom.

      Törlés
  4. Nem volt túl bonyolult, mert rákerestem az ablaküvegre és sárga színben mindössze két készletben adták ki.

    :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor te jó időben csatlakoztál be a fejtvényrejtésbe :) Az ugyanis a 6. frissítéskor került fel.

      Törlés
  5. Mondjuk a régi szürke elemek a sárga üveg alatt első látásra világosdrappnak (tan) látszanak, ez megtévesztő.

    :-)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok Könyvtároslány! :-)
    Amúgy Attila minden szavára figyelni kell, mert jelentésük van...
    Az fekete létrás részlet felbukkanásáig csak csapongtam, nem volt értelmes nyom. Az első képen lévő zöld-fehér printet mindenáron minifigen kerestem. Majd mikor megláttam egy computer-slope-ot leesett a tantusz :-) Így hamar helyére került minden nyom.
    Azért a 2., 3., 5. kép inkább gonoszkodó, mint segítő :-P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No rendben, de sikerült azokra is rájönni? És a létra melletti sárgára?

      Törlés
    2. Igen, megvan mind, a sárga forgószék is :-)

      Törlés