7 Ezmiez?

[UPDATE-4: a teljes MOC látható alul]
[UPDATE-3: árnyaltabban hivatkozom a poszt végén]
[UPDATE-2: nagy segítség hátul]
[UPDATE: az első könnyítés már megleshető]

Újabb hét, újabb feladvány osztályrészetek. Mára is MOColtam egy kis egyszerűt, találjátok ki, miből. A Hét Megfejtője cím nyerteseinek exkluzív klubja vajon újabb taggal gyarapodik? Kiderül, amint valaki közölte a kommentmezőben a teljes és helyes készletszámot. Rajta hát, imhol az első piktúra.


A hajtás után pedig egy másikat is leltek.



Itt az első plusz, ami igen fontos:


Ez meg a második, ami ismét sokat segíthet:


Talán helyesebb lett volna "árnyékkal hivatkozom"-ot írni...


Nos, ez volt az:


7 megjegyzés:

  1. Az első 3 kép alapján megvan, hogy mi lehet ez. De remélem, hogy a további képek megerősítenek a tippemben. ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 4. kép után már egyértelmű, hogy nem a 7347-ről van szó. Újra át kell nézni egy halom készletet, amiben piros wing van... :-)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Gratulálok, az. Tehát a mostani Hét Megfejtője Mzoli lett. Már csak azt a két dolgot fejtsd ki, miből jött a 7347, mint ötlet, és mi vezetett a helyes útra?

      Törlés
    2. Kiindulni a 2. képből lehetett, nyomozásom szerint csak 2 olyan elem van, ami 1x2-es plate-re épül, de csak az egyik stud alatt van lyuk: 30383 és 92280.
      Az 1. képen csak azt tudtam beazonosítani, hogy van benne piros kerekített slope és vmi átlátszó, vagy átlátszó-fekete elem.
      A 3. képen piros 2x4-es tile-ra gondoltam.
      Ezek mind megvannak a 7347-es Highway Pickup-ban is, így ez volt a korai tippem.

      Aztán jött a 4. kép, melyen látszódik egy piros wing, de a 7347-esben pedig nincs ilyen. Felismerhető még a fekete 92946-os és valami szürke, feltehetőleg 11458-as, no meg valami sárga.

      Az árnykép nem sokat segített, egyedül a 98137-as blade-et ismertem fel. Így kb. 90%-os magabiztossággal bepróbálkoztam. :-)

      Törlés
    3. Azért durván jó szemed van, hallod! Megjegyzem, a 3. képpel azért sikerült megviccelnem Téged. Ezt az elemet vélted csempének: http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=x1435

      Törlés
  3. Becsszó nem lestem! 70721 Kai fighter :)

    VálaszTörlés