13 Ezmiez?

[UPDATE-7: nincs mit tenni, felraktam az egész képet]
[UPDATE-6: ettől megoldjátok!]
[UPDATE-5: főséges segítség felrakva]
[UPDATE-4: na még egy]
[UPDATE-3: óriási segítség hátul]
[UPDATE-2: még egy kép a kíváncsiaknak]
[UPDATE: a poszt végén egy kép, és nem, nincs lila kendő]

A múlt heti klasszikus űrtéma után ma megint másik vonulatba csaptam át, amint az a színekből is látszik. A dicső Hét Megfejtője címért most is megküzdhettek, s a nyertes a teljes és helyes készletszámot kommentelő lesz. Hajrá!



A hajtás után még egy aprólék található.




Itt az első pót-darab


Újabb kép, mely bizonyára fontos részlet:


Nem méretileg óriási, az biztos, és hogy mégse legyen túl egyszerű, színtelenítettem.


Így már bizton javul a helyzet...


Aki ezek után sem találja ki...


...annak majd később ismét segítek. De azért fontos részlet ez.

Ez meg nagy:


Itt repül a kismadár helikopter!



13 megjegyzés:

  1. Ilyen kis képekből azért nem egyszerű biztosat tippelni. Így én is csak akkor mondok készletszámot, ha Attila válaszol, hogy van-e lila kendő a készletben. ;-)

    VálaszTörlés
  2. Sok ilyen színű készlet nincs,így igazán nem értem miért nem tudok rájönni melyik szett ez.Eleinte volt egy biztos tippem de aztán megzavart a második képen látható elem.De azért még nem adom fel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yoxado, nézd meg még egyszer, hátha úgy jártál, mint Mzoli, hogy megcsalt a szemed.

      Törlés
    2. Á,31017,ha jól sejtem. Mzoli ismét megelőzött,és igazad lett,ugyanabba a csapdába is estem bele mint ő. :)

      Törlés
    3. Most nézem,néhány perccel megelőztek! Legközelebb gyorsabban gépelek :D

      Törlés
    4. Yoxado, min csapdásodtál? (sejtem, de a Te dolgod kifejteni, a többiek okulására)

      Törlés
    5. Amikor először megnéztem egyből ez a készlet jutott eszembe,úgyhogy gyorsan kerítettem is egy elemlistát hogy leellenőrizzem.De a második kép megzavart,azt hittem hogy egy sima 1x2-es egy bütykös lesz,de mivel ilyet nem találtam,úgy gondoltam másik készlet lesz.De nem lett,mint kissé késve észrevettem a teljes alternatívát,rájőve hogy az nem is ez az elem ,hanem egy 1x12-es technic elem.Ezzel jól megkavartad a szememet,mondhatom :)

      Törlés
  3. Megvan. Nem akármilyen Creat-ív feladvány volt ez! :-)

    Ma már látom, hogy 4. és 6. képen lévő szürke elem ugyanaz, de tegnap fordítva néztem a negyediket: azt hittem, hogy a lyuk maga egy kis fehér elem. Átnéztem egy halom picike kis elemet, de nem találtam dudorral rendelkező fehér, kerek valamit :-D

    A legelső ötletem a 60017-es volt, azért kérdeztem a lila kendőt. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mzoli, örvendek, hogy még a Te szemed is megcsalható :)

      Törlés
  4. Ez a 31017 Sunset Speeder készlet. Néhány napja az első képek alapján egy MIXELS témájú készletre tippeltem volna, de az alkatrészlistájuk alapján nem stimmelt a képeken látottakkal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha névtelenül is, de sikerült pár percet ráverned Yoxado-ra, tehát a Hét Megfejtője most Te vagy. Gratulálok! Mit mondjak, azt hittem, egyszerűbb lesz a feladvány, de úgy látszik kezdek ráérezni a trükkös képkivágásokra.

      Törlés
  5. 31017
    De az extra elemeket is felhasználtad. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mint ahogy mindig, amikor alkalmam nyílik, vagy szükségem van rá :)

      Törlés