12 Ezmiez?

[UPDATE-6: végső könnyítések, képileg és szövegesen felrakva]
[UPDATE-5: rengeteg segíccség szerteszét]
[UPDATE-4: újabb képkivágás valakinek?]
[UPDATE-3: szöveges segítség a képek alatt]
[UPDATE-2: ismét +1 képi nyom a poszt végén]
[UPDATE: újabb képi segítség hátul]

Újabb nehezítés következik, lehetőleg nem csak nekem. A múlt heti masszív darab után sem mondanám ezt könnyűnek, de tévedtem én már itt jókorát, úgy vélem. Nézzük, milyen amőbányi darabokból kellene a Hét Megfejtője cím hősies várományosának kiötölni a pillanatnyi forráskészletet.

Minifig-részek, amíg nem szólok...

Torzó:

Töredékekből jut a hajtás után is.
Fej (1.):

Roppant tájékozott népek az első kép alapján talán, a másodikból viszont rögvest megfejtik a megfejteni valót. A HM-cím elnyerésének változatlan a feltétele: helyes, és természetesen teljes készletszám a kommentmezőbe, és már ki is osztom a dicsőségesen kitüntető címzetet. Hajrá, gondolkozni nem rest agymozgató Olvasók!

Itt az első plusz nyom:
Fej (2.):

Ez meg a második plusssssssz (ez matrica):


Talán nem látszik, de elárulom: az első 3 azonos anyagra van nyomva, míg a piros-fekete más alapanyagon pompázik. Ez utóbbi képpel egyébként könnyen lehet, hogy le is lövöm a találgatás menetét.

Itt egy újabb segítség. Ez már minimum egyértelművé kell tegye a talányt. Extra segítség: az emberi szem kis részletből is reprodukálni képes az egészet, korábbi tapasztalatokra alapítva. Ilyen tekintetben talán nem ad elegendő részinformációt a kivágás, de következtetni lehet. 
 

nos, megvan?

Ha ebből sem sikerül nyomra vezetődni, akkor az eddigi képek mellé kaptok kissé nagyobb részleteket.

12 megjegyzés:

  1. Teljesen tehetetlen vagyok...Fabuland tán?

    VálaszTörlés
  2. Szerintem Attila leejtett 1 db half bush-t (1 half bush egy 2-es tengelyen lett volna a mai feladvány) a nagymama csiricsáré szőnyegén és nem találja. Lefotózta a szőnyeget, hátha mi kiszúrjuk...
    Amúgy lövésem sincs. :-)

    VálaszTörlés
  3. A "csiricsáré szőnyeg" és a half-bush megállapítás nem állja meg a helyét, hiszen készletszámot várok :)

    A "Fabuland tán?"-jellegű kérdéseket továbbra is költőinek tekintem. Tessék szemlélni, gondolkodni, izzadni. :D

    VálaszTörlés
  4. Kezdek izgulni erősen, pedig a brickseten tárolt képek felét már átnéztem...

    VálaszTörlés
  5. Atilla,legalább annyit segíts hogy mostani készlet-e,mert lassan kezdek idegösszeroppanást kapni... :)

    VálaszTörlés
  6. No jó, jószívűségem határtalan: ez az évezred.

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Ahogyan a Hét Megfejtője is, aki most Te lettél, Yoxado. Gratulációm, és várom a kifejtést, miért kaptál kis híján idegösszeomlást, és végül hogyan sikerült a rejtélyt megoldani?

      Törlés
    2. Először meg mertem volna rá esküdni hogy valami '90-es évekbeli régi készlet,legalábbis a H jelből,amiről utólag azt gondoltam helikopter(leszálló?) .És mikor kiderült hogy mindez egy minifigurán van,jobban kétségbe estem mint előtte :) Csak próbából kerestem rá a hydra ügynökre,mert a színei stimmeltek.Aztán felfedeztem a H betűt ott is(amit azt gondoltam nem találok),és innen már begyorsult a dolog.Egyébként csúnyácska készlet,lesz belőle végigjátszás?

      Törlés
    3. Gratula Yoxado, megnyerted Attila első überbekeményített talányát :-)

      Én minden képregényre épülő terméket mellőzök, így a jövőbeni hasonló ezmiezekhez se fogok igazán hozzászólni.

      Törlés
    4. Most egy darabon nemigen lesz szuperhősös Ezmiez? Ezt a poént nem lehet sűrűn ellőni :D

      A témából jöjjön egy pár végigjátszás (VJ)? Kisebb szettek vagy nagyobbak, Marvel vagy DC? Amúgy tényleg elég randa némely szett, igazából a minifigurák miatt érdekelnek/tek, de azok közt is van pár bűnrossz. Szóval, lehet hogy nem jó ló, de majd meglátjuk, mit mutat egy-egy VJ, ha van rá kereslet.

      Törlés
    5. Szerintem a Marvel mostani felhozatala elég rossz,valahol a 2004-es studio spiderman színvonalát hozza,ami azért nem tartalmazott jó készleteket.Meg a mostaniak többsége nem kötődik semmilyen filmhez,így hát csak az igazi rajongók ismerik fel a figurákat. A DC ellenben kiadott egész jó készleteket is(persze főleg járműveket).Nekem innen a kedvencem az Arkham asylum ,ez szerintem a legjobb a témából.

      Törlés