2 Hátoldali legózás

Bőven érnek meglepetések, amikor ezen posztok írásához keresek alapanyagot. Így van ez ezzel a buszállomással is, nem gondoltam, hogy 1979-ben ilyen jó kis készlet futott le a  gyártósorról. De a Town téma erről híres, legyen ez a mai legóörökségünk újabb darabja.

Egyszerű, de nagyszerű
Nem kell túlragozni, az alapmodell egy buszállomás jegyirodával, információs kijelzővel, illetve a másik irányból nézve egy buszmegálló. Remek tartozék az út-alaplap, sok játékot rejt magában. Járjuk körbe a témát!



Kicsiben ugyanaz
Itt már van valami érdekes. Viszik a megállót!


Busz másként: alsó léghűtéses megoldás, igazán környezet- és utasbarát.


Na de most jön igazán a csemege!


Fentről indulva menő oldtimer határátlépés közben (biztos marad kocka építésre az út másik oldalára is), nyílászáró-bemutató szállítás és nyitás közben. A doboz középső részét az alapmodell és az afölött érzett játéköröm uralja (értsd: spóroltak az alternatívák számán), alant pedig ujjgyakorlatok a főtémára, azaz buszmegálló busz nélkül, illetve azzal. Nem vagyok elégedetlen, ez azért így is bőven jó.

l Képek via Brickshelf l

2 megjegyzés:

  1. Aranyos és kedves készlet, jó alternatívákkal. Korábban ezt pont nem ismertem, tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Egy "sima", csak buszt tartalmazó dobozt kaptam annak idején karácsonyra.

    A régebbi készletek nekem jobban tetszettek, kevesebb speciális elem volt benne, így több mindenre lehetett óket használni. Így lett a targoncából és várból városi ház lifttel. Ma szinte csak azt lehet összehozni a doboz tartalmából, amire szánták.

    VálaszTörlés