11 Ezmiez?

[UPDATE-3: kíváncsiaknak felraktam a teljes MOC-ot]
[UPDATE-2: szorgoshangyáknak végre egy valamit sejtető darabka hátul]
[UPDATE: Újabb segítségre nyithatjátok szemeteket, és Zeon is wallpaperezhet]

A múlt heti - általam egyszerűnek gondolt, aztán mégis kissé besülni látszó fejtvény után erre a hétre egy szerintem bonyolult (azaz az eddigi logika szerint negyedórás fejtési időt igénylő) feladvánnyal jelentkezem.


Mzolinak ismét javaslom egy ideig csak az első piktúra szemlélését (nem megijedni, ez tényleg ilyen kicsi, szándékosan), a többieknek meg hajtás után ott egy további semmitmondó jószág.



Itt a harmadik nyom:


Itt meg a szabad felhasználású árnykép, Zeon felvetésére válaszul:


Az ígért valamirevalósági együttható:


Magnetic Enforcer fantázianevű naszádom, melyhez némi szöveges háttérrel (és több képpel) majd a tervezett végigjátszásban szolgálok.


11 megjegyzés:

  1. Nem tudom, de nagyban állati jó wallpaper lenne :)

    VálaszTörlés
  2. Nem a nagytestvére az előbbi ezmieznek?Mert akkor talán megvan a megoldás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írj egy teljes készletszámot (ha azt is melléírod, miből jutottál erre a megoldásra, külön öröm), és kiderül jó-e a gondolatmeneted.

      Törlés
    2. Hát a színeiből kiderült nálam a téma,és ha jól tudom 3 olyan készlet van amiben ez az üveg benn van.No és Mzoli nélkül aligha jöttem volna rá.Hacsak abból nem hogy ez a kerítés csak itt van.Nem 6956?

      Törlés
    3. Megvan hát e heti nyertesünk, azaz Yoxado a Hét Megfejtője vándorcím mostani büszke tulajdonosa. Gratulálok a megfejtéshez.

      Mzolitól is várom azonban, ezúttal hogyan sikerült "véletlenül" jól nyomalnia.

      Törlés
    4. Attila, ez most különösen egyszerű volt a véletlennek köszönhetően. Mert csak ebben az egy setben van szürke robot arm és fekete kormány együtt. Így az első képből nem is, de a másodikból hamar kinyomozható volt. ;-)

      Törlés
  3. Gratula a megfejtőknek, nem semmi, hogy milyen apróságokból le tudjátok leplezni a szetteket. És ezeket fejből tudjátok (pl szürke robot arm és kormány) vagy azért kell hozzá valamilyen adatbázis (pl. Peeron, Bricklink, stb.) is? Mondjuk, ez semmit sem vonna le a megfejtés értékéből, de mégis "séróból" megy, akkor meg pláne profik vagytok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy megy ez fejből, nem vagyok én lexikon :-o
      Bricklink és Brickset inventory-t használok alkatrész kereséshez, majd kép összehasonlításhoz. Szerintem az az igazi kihívás, mikor egy alkatrésznek csak egy része látszódik és így kell találgatni, hogy az meg vajon mi :-)
      A legrosszabb meg az, hogy egy hetet kell várni a következő feladványra :-))

      Törlés
    2. Megnyugodtam. :) Azért így is le a kalappal, én eddig csak egyet tudtam magam megfejteni segítség nélkül, a többivel nem jutottam semmire. :)

      Törlés
  4. Én a Peeron-on,és a brickfactoryn szoktam kutakodni,de ehhez a mostanihoz már kellett mzoli szakértelme :)

    VálaszTörlés