1 Tavaszi fáradtság?

Úgy látszik, nemzetközi szintű punnyadás lett úrrá az AFOL-birodalomban. A Rebrickable oldalain ugyanis áprilisra újabb alternatíva-építő versenyt hirdettek, ám a "hű, nagyon izgulok", "jajj, hogyan csináljak digitális útmutatót", "csak nagy/kicsi/régi készleteim vannak" stb. jellegű beírásokon felül sok minden nem történt.


Az a néhány, egyelőre versenybe szállt alkotás elég soványka lesz, ha nem szaporodik fel ugrásszerűen.

Octan Space Tanker - via BrickSky (Tyler Sky)


Shadow Wing - via AlanYuppie

DPC-41 Carriage Shuttle - via MOCDoc

Ha ez "csak úgy" történik, valószínűleg nem ragadok gombozatot, ám számomra egyéb vonzata van a dolognak, nem a 100 dolcsi megnyerésének esélylatolgatása az én MOC-omra vetítve. Történt ugyanis, hogy a vezír Nathan Thom többünket felkért, állnánk ugyan bírának, mert a decemberi versenyben többek diszkvalifikációjára kényszerült, változatos csalások/csalási kísérletek miatt. Én ez utóbbi előtt cseppet szomorkásan álltam; ennyire fontos valakinek 100 potya dollár, hogy belerondít az országhatárokon átívelő LEGO-közösségi szellembe!? A felkérést viszont örömmel elfogadtam, pláne amilyen körítéssel történt.

Ha mindez nem lenne elég, a bírák csapatának másik két tagjául oly hatalmasságok lettek választva, mint a kacajfakasztó fekete-doboz, és számos egyéb, széles körben ismert izgő-mozgó MOC készítője, Jason Allemann (TrueDimensions és JK Brickworks), 


valamint a minap kommentileg említett, őrült valósághűségre törekvő könyvíró nagyágyú, Nathanaël Kuipers (NKubate).


Itt állunk hát hárman, két világhíres, és egy én, és nincs mit bírálnunk. Nosza, kapjátok hát össze magatokat, legalább Ti, kedves Olvasóink, és lépjetek az alternatíva-készítés rögös útjára, hadd lássa a világ, mire jó a magyar AFOL! Részrehajlást persze ne várjatok, inkább csináljatok valami ütőset :) Viszont, ha bármilyen technikai segítség kell, szóljatok bátran, segítek. Ha bármely okból inkább eltekintetek a versenyzéstől, attól még szabad hozzászólni a dologhoz, és örülnék is néhány építő jellegű meglátásnak, hogy tolmácsolhassam a szervező felé, miben rejtezhet az érdektelenség gyökere.

1 megjegyzés:

  1. Sajnos nincs kiinduló készletem, így buktam :(
    Azért köszi, hogy felhívtad rá a figyelmem, majd nézegetem én is, hátha látok egy-két szép dolgot :)

    VálaszTörlés