0 Reggel kávé mellé: 30242 Republic Frigate

Depi most majd megint elpöfögi, hogy honnan varázsolok folyton promótasakokat, pedig csak a szokásos :). Egyszóval ajándék volt, örömmel vettem, s bár ismét tőlem távolabb eső SW-szegletbe kalauzol, azért csak eljátszadoztam vele, s most itt van, süti helyett (vagy akár mellett) fogyasszátok a kezdő fekete mellé.

Alapok
 
Neve: Republic Frigate
Témakör: Star Wars
Altéma: Polybag/Promotional
Kiadás éve: 2013
Kockaszám: 45
Minifig: nincs

- elemlista

A bolygó-gyűjtögető sorozat drágasága ellentételezéseként itt most nem beszélhetünk csillagászati összegekről. Egész konkrétan a már nevezett nulla forint volt a fizetendő összeg, utána sem néztem, hogy hol mennyiért vesztegetik, de ha jól sejtem ez is 1000-1500 között mehet, jó legós szokás szerint. Ingyen volt tehát részemről zéró panasz.

Építés

A tasak felnyisszantása után bordóval tarkított szürkeséget láthatunk, ami persze összhangban van a borítóképpel.


 Az építés néhány jumper és SNOT-elemmel tarkított, de nem bonyolult, cseppet sem.



kis híján kész - aerodinamika nem kell az űrben...


 Lö tartalék:


 Nézzünk pár "művészi" beállítást:

fel az égbe!




Nem egy nagy szám, különösebben nem is tetszik, ismerni sem ismerem, hát nyilvánvaló, hogy alternatívázok egy darabon. Ennyi darabkából sokra nem számítok, de hátha kijön valami érdemleges.

1. Bloody Blade Starfighter (ha már Rozsomáknak fabrikáltam egy hasonló, ám nagyobb példányt, miért ne?)




2.  Terraforming Cruiser (idegen bolygókon nehéz megtelepedni, ha nincs légkör, és rossz a klíma - ez a cirkáló le tud szállni a felszínre, ahol terraformáló üzemként, és a kolónia elsődleges lakóhelyeként tud üzemelni)





3. Phantom Starfleet Commander (a Csillagflotta lopakodó üzemmódra is képes parancsnoki hajója. Hódítani csak biztonságosan!)





4. USS Robinson Space Shuttle (a 30 évig futott űrrepülőgép-program emlékére)



5. Micro Raygun for Ladies (az űr veszélyes, s a jövő nemzedékek hölgyeinek önvédelméről is illik gondoskodni)



Értékelés

nincs figura, tehát ez a pötty kimarad.
10/10 az árra, ha a saját esetemre gondolok, 1000-1500 forint már nőttön csökkenő pontot kapna.

6/10 a kockákra, vannak benne hasznos darabok, jórészt nem túl aprólékok, de kicsike a kupac.
 
6/10 a játszhatóságra, a gyári modellért nem annyira vagyok oda, amit bírtam kiokoskodtam belőle.

Összességében 6/10, mivelhogy az árinformáció jelen esetben torzító hatású lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése