7 Magyar pusztaság

Szerintem telitalálat a téma
Bigboy99899 levele a minap érkezett a postaládánkba, némi promotálást kérve. Azt kell mondjam, hogy átnézve a képeket nem is volt kérdés a napi felület átadása, az ilyet mindenkinek látni kell, kiváltképp, ha magyar :-D
Az alkotót megkértem egy röpke szöveges bemutatóra is, ezt olvashatjátok most, a Cuusoo-n már megtalálható a mű, voksolni érdemes.

Egy kis hazai táj, némi nosztalgiával egy letűnt korra emlékezve. A külföldieknek kicsit ugyan magyarázni kell, de nekünk magyaroknak magáért beszél. Az Emotions sorozatom legújabb alkotása, ugye felsejlenek híres (táj)költőink sorai...
Érdekes póbálkozás volt az építés során a nádfedél elkészítése. Többféle ötlet kipróbálása után döntöttem a rácsos lap felhasználása mellett. Ugyanez a módszer jött be a szénakazal esetében is. Legérdekesebb volt megépíteni a kerítést. Sajnos az LDD-ben hiányzik a kötél a gémeskúthoz, az lánccal helyettesítődött. Ugyan kicsit vegyesre sikerült a népviselet, de talán emlékeztet egy kicsit a régi korra. (Népművészek kéretik kevésbé kritikusan tekintsék), ez egy Lego építmény, játékosan kívánja felhívni a figyelmet a magyar táj jellegzetes szépségére.

Amennyiben elnyerte tetszéseteket, szavazhattok rá ITT is!
 
Köszönöm!

bigboy99899


További képek alant. No comment, engem totálisan levett a lábamról!







Tájba helyezve, ha valaki nem ismerné fel :-)

7 megjegyzés:

  1. +1 megvan tőlem Kúzón.
    Ilyen csodálatos ÖTLETet (és persze megvalósítást) még nem láttam, nem hallottam senkitől. Gratula!
    Kérek azonnali hatállyal nagyobb képeket! Legós blogok, oldalak, FB-csoportok hahó, tessék megosztani.

    VálaszTörlés
  2. És a kék glottgatyás betyárt még csak most fedeztem fel!!!!

    VálaszTörlés
  3. Ez tényleg csodálatos! Gratula az alkotónak!

    VálaszTörlés
  4. Köszi srácok.

    VálaszTörlés
  5. Családi +1 ukáz kiadva :) Tőlem is jár egy gratula!

    VálaszTörlés
  6. http://www.flickr.com/photos/bigboy99899/sets/72157641819109544/

    VálaszTörlés
  7. Nem is gondoltam volna, hogy a Lego Modular Imperium Romanum alkotója magyar.
    A poén az, hogy szinte egyidőben alkottuk meg a Circus Maximust, csak ő digitálisan, én meg a valóságban. :)

    VálaszTörlés