1 Végigjátszás: 41999 4x4 Crawler Exclusive Edition (3. rész, a kasztni)

Múlt héten josszo bevezetett minket a vásárlás rejtelmeibe valamint megépült az alváz. Következzék a lemezelés.

Autónk legjellegzetesebb részét, az orrát fogjuk megépíteni. Annak a belsejébe kerül ez a szerkezet.
(Pont ezen a képen látszik az általam feketének titulált kék elem, amit jól be is építettem :-) , és nem vagyok színvak sem)



Ez a csörlőt fogja mozgatni. Az összeszerelése elég furmányos, amíg idáig el nem jutunk, nem tudjuk, hogy melyik egyáltalán a teteje, vagy az eleje. Ráadásul a motor a beépítés után is elfordított helyzetben marad.

A sötétkék szín hálátlanságára egy példa. Vakuval, és vaku nélkül. A vaku nélküli képen a kék hűtőrács majdnem tök egyforma a fekete kerettel, ami körbeveszi kívülről…



Itt építjük be a krómozott hatású elemek egy részét is, csak az a fránya sorja (sorja????) ne látszódna rajtuk. Ez az új technic elemeknél mindegyiken látszódik sajnos. (kis pöttyök az elemeken) - a sorja nem egészen ezt jelenti, ezek az öntőkeret leválasztásakor visszamaradó "hegnek" tűnnek inkább nekem.


A hely szépen kicentizve, mindennek megvan a pont neki kialakított pont elég nagy tere.



Az orr részt csak „felakasztjuk” az alvázra, később fogja elnyerni igazi stabilitását.



Kezdődik a matricázás, halleluja, mindenki nagyon boldog tud lenni tőle

Különleges készlet, különleges elemekkel, még nagyobb az izgatottság foka matricázáskor, nagy a kísértés, hogy elrontsuk?
A PF kábeleket lekényszerítjük az alváz szintjére. A 9398-ashoz képest itt több vezeték kanyarog, nagyobb a tumultus, ügyesnek kell lenni.

Készül a hátsó rész is. A csomagtartónk sajnos lyukas marad később is.




A büszkén kiérdemelt 1996-os rendszám felkerül az autó hátuljára. A megmintázott autó formáját nagyon jól adják vissza ezek a nagy lámpatestek.



Oldalsó elemek, küszöb, kipufogók kerülnek fel. A csörlőt a műszerfalon elhelyezett PF kapcsolóval lehet működésbe hozni.



Hátul is krómozott lökhárítók vannak

Láthatjuk, elég nagymértékben lóg ki a kasztni előre és hátra az alvázról. A terepjárási képességeket egyébként nem fogja befolyásolni. Azonban a sok extra alkatrésznek felül az lesz a hátránya, hogy az autó dőlésszöge oldalra kisebb lesz, hamarabb fel tud borulni, mint a 9398-as.



Elég szigorú a megjelenése?

Az ajtókat gumielemek fogják a helyükön tartani, a két gumielem közé befúródó elemet szorítással fogják a helyükön.



Az építés végig érdekes, mert általában ha valamit megcsinálunk az egyik oldalon, akkor nem rögtön kell ugyanazt megcsinálni a másik oldalon is, hanem egy teljesen más résszel folytathatjuk, és csak utána térünk vissza ide.
Nagyon jó módszer a figyelem folyamatos fenntartására.

A paneleket kell felmatricázni

Az a bizonyos sérülés a matricaíven. Sajnos látszik, de ha messziről nézed a kész autót, nem fogod kiszúrni

Most már van ajtónk, sárvédőnk is

Egy légifelvétel


Délután jön a befejezés.

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Érdekes folytatás, jók voltak a fotók is!
    Várjuk a befejezést is!
    Üdv!

    VálaszTörlés