3 Végigjátszás: 41999 4x4 Crawler Exclusive Edition (4. rész, a házasítás)

Folytassuk az utolsó résszel!

Az autót leginkább meghatározó részt kezdjük el, ez pedig a teteje. Egy egységként fogjuk megépíteni, ezt az egészet lehet majd felhajtani elemcsere esetén.


Érdekes, hogy az üléseknek van háttámlájuk, de maga az ülőlap hiányzik :D


Szerintem itt elgurult a tervezők gyógyszere, vagy versenyt hirdettek, hogy ki tud több matricát megtervezni kisebb helyre. De azért pofás, és tetszetős lesz a végeredmény.


Ahogy a nagy autógyárakban lenni szokott, itt jön az egyesítés, vagy házasság, ki hogy szereti


Az ajtó becsukásával rögzítjük a felső részt, ez tartja a helyén


Végezetül két kép oldalról.
A matricákkal, a különleges felnikkel nagyon jól néz ki az autó, a csomagtartóba viszont ne tegyünk semmit, mert az ki is hullik belőle alul ?




Egy kis összehasonlítás, ha nem bánjátok, poénból odatettem a 8258-as mellé. Szép nagy darab mind a kettő. Kár hogy nem tettem oda egy lego figurát!






Végezetül két általam készített videó, remélem elég hatásos :D





A lassabb mozgást nem a gyári, hanem egy vonatokhoz használt távirányítóval értem el.

Az építés minden egyes perce élvezetes volt, a Lego itt még arra is figyelt, hogy az egyébként unalmas hasonló építési lépéseket szétbontsa, így nem kell egymás után 2-3-4 ugyanolyan dolgot megcsinálnunk. Ahogy az építés, a modell működése is szuper, nyilván a 9398-as szett az alapja, a többi csak dizájn, de akkor is.

Értékelés

Ötlet: 5/5
Az ötlet jó, a kivitelezés nagyon jó, az összbenyomás is szuper. Ha minden mai készlet így jönne le a futószalagról, igazán elégedett lennék. Mondom ezt a kisebb hibák ellenére is.
Az biztos, hogy akinek egy ilyene van, az egy kicsit büszke is lehet, és egy élvezetes építéssel is gazdagabb lesz.
A többi gyári készlet közül is kitűnik mind formájával, mind jellegzetes színével.
Aki lemaradt mégis róla, különböző színvariációkban után lehet építeni. Láttam sárga-fekete összeállításban is, az is mutatós volt. Ahhoz pedig mindössze 2 markolót kell lebontani ?, márpedig 2 sárga munkagép minden Lego fanatikusnál kell legyen ?

Kockák: 5/5
~1600 elem, köztük jóval több PF elem, mint a 9398-asban, ugyanazon az áron. Hasznos-nem hasznos elemeket kár nézni, ezt nem fogja senki szétbontani, bár neten láttam már képet arról, hogy valaki kamiont épített ebből. Az emberek 99%-a nem fogja szétszedni szerintem, én sem tervezem.

Továbbgondolhatóság: 5/5
Megfordul egy morbid gondolat a fejemben, a 2 szettből építek valami 8x8-as Crawlert, de aztán gyorsan elhessegettem a gondolatot. Egyébként még egy világítás símán bele mehetne, bátrabbak a hátsó kormányzást is különvehetik, az áttételek módosításával lehet javítani a játszhatóságon, attól függ mire is van pontosan szükség. Elvetemültek upgrade-elhetik XL motorokkal a gépet ?

Építés nehézsége: 5/5

Élvezetes, összetett, érdekes, nehéznek azért nem mondanám. Azonban figyelni kell, hogy semmi se szoruljon, és az egyebekre. Én összességében megadom neki az 5-öst. Sok forgó-morgó alkatrész van, ezekre oda kell figyelni.

Élmény / játszhatóság: 5/5

Mit is mondhatnék? Ahogy elkészült, már meg is másztam vele a párnahegyeket, a dobozokból kreált akadályokat, tereptárgyakat. Nekem ez volt az első igazi RC Lego autóm (vezeték nélküli) és nagyon élveztem. Ha végre egyszer a gyári szettjeimet összerakom, utána vannak RC-s terveim a jövőre nézve. Csak időm nem tudom, mikor lesz rá…
Összegzés: 25/25

A beharangozott híreknek, elvárásoknak megfelelő, gusztusos csomagolású szinte tökéletes Lego szerkezet. Csupa nagy betűvel GYÖNYÖRŰ darab.


Végszó

Megint baromi sokat írtam, mentségemre szóljon, elég sok képet is lőttem az íráshoz.
Végszóként még egy pár sort írnék a szett párjáról, ami ugye később érkezett meg. Rettenetesen megtetszett a terepjáró, így a második készletet már nem is akartam annyira eladni, annak ellenére, hogy eleve ez volt a terv. Két dolog miatt vacilláltam:

- Ez egy igazán különleges készlet, és ha most eladom, akkor többet már úgysem lesz még egyszer ilyenem (bontatlanul)
- Sokkal több számomra hasznos elem van benne (PF), mint egy hasonló árú 9398-ban

Ami miatt mégis eladásra került a második doboz:
- Végre volt egy lehetőség, hogy a Lego-ra költött pénzem egy része visszajöjjön
- Ha most ezt megtartom bontatlanul, akkor soha a büdös életben nem fogom felbontani, és akkor hiába van benne annyi sok jóság, nem fogom használni.


A végső megoldás, hogy a lelki békém is megmaradjon, a szíves se fájjon érte, karácsony előtt meghirdettem. Tudtam, hogy el fog kelni, (bár több érdeklődőre számítottam), ennek az árán vettem 3db 9398-at, ami elég jó alkatrészbánya egyébként is, de 3-ból aztán bármit össze lehet hozni.

Pénzem így aztán mégsem maradt, szerintem jó üzletet csináltam így is, és lehet építkezni, meg vásárolni a ceruzaelemeket :D

A következő projekt egy 8043-as lehetne, már régóta készülök rá, csak mindig jön egy másik :D (ha nem lett volna Crawler, jöhetett volna a 8043). Ez is ott áll dobozában, áhítozik az összerakásra, csak még én nem tudom, hogy gyárilag rakjam össze, vagy kicsit mod-dolva. Ehhez is lehet már frankó leírásokat találni, frankó távirányítóval szabadon lehet működtetni minden funkcióját akár egyszerre is.

Ezzel az írással kívánok mindenkinek így utólag is Boldog Új Évet. Legózzatok Ti is sokat, amennyit időtök engedi.

Nagyon jó végigjátszás volt!

3 megjegyzés:

  1. Én vagyok az az egy százalék! Én szétszedtem. :'(

    VálaszTörlés
  2. Szép munka volt. Ha nekem meglenne én sem szedném szét, pontosabban, ha szét is szedném, akkor sem keverném be más készletekkel a darabjait.

    Még annyi, hogy nekem egy dolog nem tetszik benne, mégpedig a matricák. Szerintem azok nélkül is épp elég szépek az elemek és a végtermék. Ezúttal a matricát én a matricaíven hagytam volna.

    Egyébként grat a készlethez! Kíváncsian várjuk mit alkotsz a 2. példányból vett 3 db 9398-asból! Üdv!

    VálaszTörlés
  3. Sok ötletem van, de a legnagyobb talán egy 4 IR vevővel felszerelt 7x2 funkcióval rendelkező távirányítós csuklós ikarusz trolibusz piros színben. :D. Többet nem mondok, mert ellopják az ötletemet :)
    Szegeden még most is van ám ilyen trolibusz, és nagy becsben is tartják.

    VálaszTörlés