3 Reggeli kávé mellé: családi legózás 30183 Car

Esős, beszorulós hétvége, legózásra tökéletes. Fenébe, ezen a télen alig volt hó, szánkót idekészítettem már jó ideje, ruhatár is kiegészítve a nagy zimankóra várva, de hiába minden, eső van, pára van, rossz levegő és PM10-es riasztások hébe-hóba szintén, de hó sehol, ha van is valamennyi, mire leér a földre, már tocsog. Tehát nincsen mese, beltéri programfüzet elő, mit csináljunk? Nem kérdés, nagyobbik legényünk egyből legóóóó felkiáltással kezdi sorolni a választható opciókat.
Na, ennyit bevezetésnek.
Meg még annyit, hogy a zacsit Ati nyomta a kezembe. Ő nagy beszerzője ezen promo és egyéb röpke reklám készleteknek, fogalmazzunk úgy, hogy művészetté fejlesztette a beszerzésüket.
Örülünk? Hát persze, hálátlan bloggerként csak annyit tudtam megígérni, hogy egy RK-ba (Reggeli Kávé rövidítése nálunk) befér :-). Ígértem, betartom.

Alapok


Neve: Little Car
Témakör: Creator (zacskós)
Kiadás éve: 2013
Kockaszám: 45
Minifig: -


Áráról fogalmam sincsen, őszintén megmondom, én max 200 Ft-ot adnék érte, szimplán úgy vélem, többet pofátlanság lenne kérni érte. Hogy én mennyire el vagyok tájolva, azt jól jelzi, hogy kb. 600-1500 Ft-ig terjed az ára boltban. 1500 Ft???? Ki az az őrült, aki ennyit fizetne érte, tovább megyek, ki az, akinek az a meggyőződése kereskedőként, hogy ennyit kifizet érte bárki is? Nonszensznek non plusz ultrája ez a manapság tapasztalt pofátlan árazásoknak, számomra ez vicc a köbön 45 darabnyi apróért.
OK, most, hogy kimorogtam magam az összegszerűségen, jöjjön a rémizgalmas összerakás.


Építés
Kezet fel, ki az, aki nem tudná összerakni kép alapján a járgányt? A már említett 45 ABS elemecske összeállítása a látható kisjárművé annyira izgalmas, mint egy politikus parlamenti napja. Semennyire, már ha valakinek kételyei lennének.
Éppen ezért úgy döntöttem, hogy megkockáztatom a közel 4 éves fiammal kirakatni az autót, szoros felügyelet és pontos instrukciók alapján. Azt már eddig is láttam, hogy nagyon jól boldogul a kis kezeivel szétszedésben, lássuk, hogy mit alkot ellentétes céllal. Mit mondjak, ha én ezt tudtam volna 4 évesként!




Óriási készlethez óriási útmutató dukál

Kiszórtam az ágyra a komoly mennyiséget, kipödörtem az összeállításit és nekiveselkedtünk. A kerekek nálunk minden szinten izgalmasak, a kisebbik pörget, kicsit nyálaz, a báty szét-össze, ki-be, le-föl pakolja, ahol éri, így egyértelmű volt, hogy első mozzanata a gumiegységek összeállítása lesz. Ez bőven ment bármiféle segítség nélkül, kitúrta őket a "halomból" és már passzentott is. 


Csipet csapat újra akcióban

Alváz a tengelyekkel



Héééé, ez az enyééééém!!!!



Sokszor ebből kellett kitalálnom, hogy ami készül, az miféle lesz. Három kéz, a negyedik merre van?





Na, egész jó, valami alakul

Én adom, ő rakja, ráadásul a rajz alapján kitalálja, hogy hova való



A dupla kipufogó nagyon racsingos, igazi csajmágnes ez a megoldás

Majdnem készen

Építő és alkotása harmóniában. Az utolsó négy elem, a szélvédő némi kézügyességet kívánt meg, de letudva ez is

Kis vakarcs

A maradék, a 45 elemből 5 a plusz. Ez mindenképpen pozitív




Konklúzója az eseménynek, hogy a gyereknek több DUPLO-t már nem veszek, leszokott a rágcsáról is, a sima legókockákban számára már sokkal több a perspektíva, veszélyt csak az öccse jelent a manőverre, de valahogy megoldjuk.
Maga a készlet meg?


Értékelés

Elnézést, nem fogok 40 elemből álló szettet most vérbemenőkig pontozni, teljesen szubjektíve azt mondom, hogy ez egy nulla. Jómagam teljesen érdektelenül állok az ilyen típusú szett akár promó anyagként való kiadásán, de az, hogy mindezért még relatíve komolyabb pénzmagot is elkérnek, arról a véleményemet olvastátok. Magát az autót sem lehet beazonosítani, de sportverdasága nem kétséges, ahogy az sem, hogy nálunk csak porfogó, majd bontott alkatrészáruház lesz idővel.

Kihagytam valamit?
1500 Ft, te jó ég...

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. 1500 Ft már tényleg rablás kategória. Szerintem, az ilyen kicsi készleteket inkább a nagyok mellé illenék adni ajándékba. (Bár, ha jól tudom, úgy is hozzájuk lehet jutni néha.)
    Üdv!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól tudod. A Gemgames-nek köszönhető, hogy ez a mütyür is egy ilyen alkalomból került hozzám. Így hát beszerzési áron adtam Depinek, merthogy "van másik" :)

      Törlés