2 Kockaköves kút

Nem is lehetett volna nehezebb modellt találni egy barokk szökőkútnál a LEGO Architecture tervezőinek, itt aztán van mit egyszerűsíteni. 
Nem vagyok a téma rajongója több szempontból sem. Egyrészt nem szeretem, ha valami úgymond valóságos dolgot legósítanak, jobban szeretem a legó absztrakt világát, amely magából fakad, magát teremti. Másrészt ez a lépték nekem már kicsi különösen, ha épületekről van szó. Viszont talán pont e kettő "kifogásom" adja a téma pikantériáját és hoz kihívást a tervezők számára, akiknek eddigi munkája sem kifogásolható nagyon.
Íme a 2041-es év Architecture újdonsága, a Trevi kút.




Nektek tetszik? Vajon tényleg más egy kicsit, mint az eddigiek?
És játsszunk el a gondolattal. vajon ha a legóváltozatba dobáljátok a pénzt, az vajon mit jelent?
l via neoape.com l

2 megjegyzés:

  1. Úristen, átaludtam 27 évet? - Megjegyzem, én a téma kedvelője vagyok, és ez is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem teljesen vállalható. Az eredetit bevallom eddig nem ismertem, mondjuk rá hogy ismeretterjesztő jelleggel is fogyaszthatóak ezek a készletek. (Persze Neptunust középen ki lehetett volna valahogy emelni talán)

    Ha ebbe dobsz -szigorúan Legó pénzt, akkor a következő architecture set is római lesz :P Mondjuk a design team-et ismerve nem lepődnék meg ha valahol a "víz" alatt gyárilag lenne benne egy pénzérme.

    VálaszTörlés