5 Te még mindig Sztárt Vársz?

A - csekélységem szerint - már jócskán zavaros SW Univerzum számtalan hajója, szereplője és jelenete néhány újrakiadást/ráncfelvarrást látszik megélni a következő évben, s erősen úgy látom, hogy megint kisebb súlyú lesz a megvett, mint a boltban hagyott kupac. Sebaj, eddig se reszkettem az újabb és újabb SW-szettekért, főleg ha azok Clone Wars vonzatúak voltak. Hiába, én az eredeti trilógián nőttem fel, s az előzmények - ebben a kivitelben - csak töredékes részleteikben érintenek meg. A hatalmas nemzetközi rajongótábor majd jól bepótolja az általam elmulasztott vásárlásokat, így a LEGO-nak - újfent - nincs mitől tartania. Na de mégis, nézzünk egy kis vizuális információt is, a Brickset képanyagára támaszkodva.


Ezeket szeretem, 1-2 biztos lesz belőle:

75034 Death Star Troopers

További Trooper-hegyek - nem bejövősek, jószerivel azt se tudom, mire valók...

75035 Kashyyyk Troopers

75036 Utapau Troopers

Ha másban nem lesz ilyen giz-gaz, akkor jöhet, egyébként felejtős:

75037 Battle on Saleucami

Jedi Interceptorokért sem szoktam ugrálni...

75038 Jedi Interceptor

V-szárnyúm még nincs, most majd meglátjuk, tetszik-e élőben.

75039 V-Wing Starfighter

Grievous papa mindig megihlet, aztán sose' veszem meg.

75040 General Grievous’ Wheel Bike

A kicsi kétfejű droid cuki, egyébként ez is minek?

75041 Vulture Droid

Fura alak, de az alkatrészek miatt lehet, hogy jó. Kiderül.

75042 Droid Gunship

Felejtős lépegető...
75043 AT-AP

Ezzel is úgy vagyok, mint Grievoussal...

75044 Droid Tri-Fighter

Ez megint mifene? Nemigen lesz meg ez se...

75045 Republic AV-7 Anti-Vehicle Cannon

Hopp, ez valami új - legalábbis nekem. Kíváncsiság ON.

75046 Coruscant Police Gunship

Így végigszaladva a kupacon, nem annyira vagyok odáig 2014 első felének SW-kínálatától. Hát Ti, hogy vagytok vele.

5 megjegyzés:

  1. Egyik sem kellene, és habár nem vagyok minifiggyűjtögető, főleg nem SW kategóriában, de van egy két tetszetős darab. Egyébiránt teljesen érdektelen vagyok, nem tudnak már nagyon újat mutatni.
    Majd ha kijön az új epizód 2017-ben (ha jól tudom), akkor talán valami történik itt is.

    VálaszTörlés
  2. OFF: Az új SW 2015-ben érkezik: http://www.imdb.com/title/tt2488496/releaseinfo?ref_=tt_dt_dt
    ON: Nekem egyik sem kellene, de eddig sem érdekeltek a SW-cuccok, tehát nem én vagyok a célközönség. A film jobban érdekel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, körülbelül csak két évvel lőttem mellé :-) Köszi a helyreigazítást, emlékezetből dolgoztam, de a mai franchise-ok kiszipolyozásából következtetve valahogyan biztos vagyok benne, hogy nem üti majd meg a mércémet a VII. epizód. Ne így legyen!

      Törlés
    2. A Készletek nagy része felejtős számomra,azonban a figurák jól néznek ki,főleg griveous,aki eddig bézs színű mivoltában nem nagyon érte el tetszésemet.Szerintem a 75041-esben az nem két fej,mert ha jól tudom azok a narancssárgák a szemei.

      Törlés
  3. Az a kis kétfejűnek látszó robot egy kullancsdroid, ami a III. epizód elején kezdi el amortizálni Obi-Van hajóját, ha jól emlékszem. Egy rakétatestben van belőle pár darab. A háza két fél gömb, azt jelképezi az a két fejnek látszó bigyó, abban lakik. A célpont közelében a rakétatestből kilöki őket valami kicsi töltet, a gömb szétnyílik és kullancs elkezd kártékonykodni.

    :-)

    VálaszTörlés