0 Nyugodt pillanatok, avagy katalógusvásár 3. rész

Átlapoztuk a csöppségeket, a city-s témát, jöjjenek most a teljesen elvontak és a komolyabbak.


Elnézést, de ezt az űrös témát szimplán nem tudom elhelyezni, pedig talán nem is lennének feltétlenül rosszak, de ezek a furcsa színösszeállítások eléggé lelomboznak. Elembánya, habár ahogyan nézem rengeteg bennük a maxielem


Na neeeeeem. Én anno azt hittem, hogy a Chima-val ezek mennek a süllyesztőbe, én balga



Ati nagy gyűjtő, posztolt a témából rendesen. Én kicsit árnyaltabban állok hozzájuk, a filmekkel sok bajom nincsen, sőt, de a licenszelés már annyira megdrágítja ezen témákat (SW plussz), hogy még ha különösen tetszene, akkor is bankot kellene sűrűn látogatnom. Egyedül a 79008-ast tartanám megvásárlásra gyanúsnak


Puff neki, Bionicle második felvonás. Az elsőt is messzire elkerültem





És akkor sokak kedvencei. És az iagzi lehúzások, hadd épüljön, szépüljön a Skywalker Ranch :-) Jól kitalálta Lucas anno az egészet! A 7676-os utódja nem érdekel, ahogy ez a furcsa teknősbéka lpegető sem, a kiegészítők csak az igazán elvetemülteknek lehet érdemes beszerzésre.


TIE Fighter, jelen esetben 9492 minden mennyiségben jöhet (eddig egy sincsen, jó mi?, de ennek a szárnykeretei nagyon találnak nálam), és dögöljek meg, de a 78018 Yek-14's lopakodó is bejön. Hol szerepelt? A minibolygós sorozatot Ati majd szállítja, a többi apróság jól jöhet egy nagy csatajenetnél, figurapiacok


Orgia. Itt bizony van minden, a 75020 Sail Barge elődje megvolt, eladtam, a Jabba Palota mindkét szintje tetszik, gyűjtőknek kötelező, de nekem egyedül az 75003 A-Wing kellene innen hirtelen felindulásból, a 9496 Desert Skiff nagyon gagyira sikerült, sajnos


Az űrvadászokat most hanyagolnám, nekem a RED Five van előirányozva, a 75022 Mandalorian speeder nagyon tetzsik, nem tudom miért, talán mert annyira limós, mindegy. A többit SW rajongó kicsiknek a fa alá!


És most dimenziót váltunk :-) Technices íróinknak hála én is kezdem nagyon megkedvelni a témát, nagyon komolyak ezek a készletek, abszolút nem játékok az én szememben, viszont iszonyatosan drágák, de egy szobában egyből összpontosított figyelmet követelnek maguknak


Nagyon impozáns felhozatal, mondom én, aki nem vagyok otthon a területen. A 42008 zöld batár Szervizkocsi valahogyan nagyon megfogott, már néztem is boltban. A kisebbek nem is izgatnak jelenleg, ha technic-re adom a fejem, csakis a nagyok jöhetnek. Vagy a közepesek, mint a 42006 Exkavátor.


Távirányítós 9398! A kisebbik nagy kerékőrült, én a távvzérelt dolgokért is rajongok, és mindez legóból, kész az őrület. Megszerzem, egy tart vissza, az ára. Az F1-es gépek sosem vonzottak, a 9396 Helikopter is érdeklene, de csak a főgép után


Láttam élőben a 9397-est, nagyon mutatós darab, de lassan már vagy bankrabló leszek, vagy bankigazgató. Előbbi és utóbbi is kizárt, így marad a figyelő listán. Kövezzetek meg, de nekem ezek a modern Technic készletek sokkal jobban tetszenek, mint a régiek. Becsípődött nálam valami? Nem hiszem, de talán sokkal életszerűbbek, valahogy a Model Team és a Technic széria vegyítésének érzem, de valahogy nagyon telitalálat nálam.


A Mindstorms hidegen hagy, ha már technic-ben sem vagyok otthon, ebben miért lennék?

Legyen ennyi elég, remélem a gondolataim senkinek nem tapostak a lelkébe, amúgy meg nyugodtan mondjátok meg! 
Ezennel vége a nyugalomnak, vissza a forgatagba, köszönöm a figyelmet :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése