6 Nyugodt pillanatok, avagy katalógusvásár 1. rész

A 2013-as év utolsó hónapján a hétfő reggeli frissítésektől némileg különböző cikksorozattal jelentkezünk, remélem ez is lesz annyira érdekes, mint a kávézgatás!

A családi elfoglaltságok és kötelességek elől néha próbál az ember kiszakadni kicsit. Nálunk menekülési útvonal nem sok, ezért marad a mellékhelyiség, ahová ugye még a király is egyedül jár.
Tehát olvasnivaló van bőven odabenn, kis meghittség, pár perc nyugalom. 

A múltkori vásárlásos sztorimból úgymond jól jöttem ki, mert sikerült minden áhított darabot megvennem, a dobozokkal érkezett bőven 2013-as július-december prospektus is, így nem maradhatott ki a WC-s választékból az sem, nosza, mik a mostani "újdonságok". Szégyen,  vagy sem, nem szoktam agyonbújni ezen kiadványokat, így elméláztam az oldalakon, időm volt.
Aztán pár perc múlva azon kapom magam, hogy számolom a szetteket, hogy mi az, amire záros határidőn belül (kb fél éves távlatban gondolkodtam) szert kellene tenni, akár a srácoknak, akár az asszonynak, akár magamnak. 

Következzék egy képes beszámoló sorozat egy könnyed időszak eredményeképpen, kommenttel és összesítéssel. Haladjunk akkor szépen, sorban, hetente egy ilyen összesítésre számíthattok karácsonyig és remélhetőleg a szerzőgárda is kiveszi a részét a jövő évi terveket és felhozatal megtárgyalását illetően. Elgondolkodtató anyag lesz, LEGO szempontból meg elég vegyesvágott. Erről majd ott.

Elnézést, remélem nem voltam túlzottan vulgáris :-)




A 10552-es Kreatív autók már megvan, innen más nagyon nem kéne
Nem vagyunk túlzottan állatosok, a 6156-os szafari jópofának tűnik. A 4962-es állatóvoda megvan, nagyon nem érdekli a csemetéket
Ez az oldal csak a 10519-es Kukásautó miatt érdekes, ami talonban marad

Igazi fiús oldal, csupa kötelező darabbal. Nekem nagyon tetszik az 5649-es Farm, finoman majd körbejárom itthon az érdeklődés mértékét. Ami viszont folyton kívánság tárgya, az az 5684-es Autószállító és az 5682-es Tűzoltóautó

Jajj nekem, a kedvenc oldal 4 éves kor alatt, a jobb oldalról minden kellene (a múltkori vásárlásomkor a 10508 Deluxe szettet már megvettem) a legesleg a 10507-es pöfögő pítes Első vasútkészletem, a balról viszont semmi, az 5681-es Rendőrkapitányság megvan, a motor belőle a legizgalmasabb

Verdák, igazi őrület itthon Villám Mekkín (így mondja a nagyobbik), talán lesz a jobbról valami, de nem szeretném tovább erősíteni a fanatizmusát újabb Cars-os játékkal. A repcsik hidegen hagyják mindkettejüket, pedig szerintem aranyosak :-)

Köszönjük, ez nem a mi terepünk

Eddig voltak a gyermeki kívánalmak, ami ezután jön, az főként Anya és Apa területe :-)
Kezdjük azzal a néhány oldallal, amit elegánsan átpörgetek, mert nagyon nem tud érdekelni.

Ezek a gyerekszettek most nem játszanak

ahhh... Habár azt kell mondjam, hogy a házikó egy kis módosítással nagyon pöpec vonatállomás lehetne némi toldással és átépítéssel. De a hajó?

A 41006 Belváros sütöde nem is rossz

Rengeteg elem, nagy érdektelenség. Ami elgondolkodtató, az a VW Camper speciális mivolta

Bal lap: elembánya. Jobb oldal: van néhány tavalyról, egyszer összerakott alkatrészhalmazok

Végre valami. Anno a Basic szettek voltak ezekhez hasonlatosak, ami itt érdekelne, az a 31012-es Családi ház és a 7346-os Tengerparti ház, jók az elemek bennük és nem is annyira giccsesek

Férfiasabb Creator lapok, a kicsik nem érdekelnek, a 31011 Repülős kalandok viszont nagyon bejön. A 7347-es furcsa nekem, elég Technic utánzatnak hat

Mára ennyi, jövő héten jönnek a komolyabb témák!

6 megjegyzés:

  1. "LEGO szempontból meg elég vegyesvágott" - szerintem ez így helyes. Ízlések és pofonok....

    És akkor most én is lapozgatok egyet:
    - Duplo nálunk már rég nem játszik, de egy-egy vicces állat időnként így is keveredik (3-4 évente). Ezzel az első hét lapot ki is végeztem :)
    - Az ifjú építős oldalról 1-2 darabot kíváncsiságból majd meglesek
    - Friends nem kérdés, megvan mind.
    - A Creator cuccok hagyományosan jópofák, azokból a kisebb járgányok talán, a két vontatós tuti, a repcsiken, helikopátereken meg erőst gondolkodom. Időm nincs csak birkózni mindegyikkel, de inkább bespajzolok, ha tudok :) 8-10 alternatíva simán kijön még a gyáriak mellett, mielőtt beleunnék, úgyhogy időzabáló... A sasmadár meg kell, de okáról majd kicsit később.

    VálaszTörlés
  2. Mivel nekem nincs gyermekem csak saját célokra szereznék be készleteket, így a Duplo nálam is kapásból ugrik. A Friends-t inkább csak az unokahúgok kedvéért nézem, hátha látok valami szép karácsonyi ajándékot.

    A Creator azonban nagyon tetszik - igaz, csak az Utcai lázadó van meg egyedül a sorozatból, de majdnem mind tetszik. (Csak inkább használtat veszek, mint újat, így ezek meg kimaradnak.) Az utolsó 7347 nekem nagyon tetszene - árát nem tudom - csak az benne a rossz, hogy a kiskocsi méretaránya köszönő viszonyban sincs a nagy trélerrel...
    Pedig, ha egyet lehetne csak az összes közül, szinte biztosan azt kérném. :)
    De tetszik még a repülős 31011, meg a faházas 31010-es is.

    Zoli

    u.i.: A sorozat remek ötlet így decemberre!

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem valamit nem jól értelmeztem, szóval ebben a cikksorozatban arról lesz szó, hogy a 2013-s katalógusból a szerzőnek mi tetszik, vagy katalógusokban (korábbiakban is) megjelent beteljesítendő vágyakról?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kérdés, igazából főleg az oldalak pörgetéséről és azok tartalmáról lenne szó elsősorban, de mint említettem, ezek mellett némi általános "mi kéne még" agymenést. És nem burkoltam célom az is, hogy némileg rávegyen az olvasókat a véleményük megosztására a szetteket illetően.
      A tényleges témánkénti 2014-es óhajok-sóhajok sorozatunk is lassan startol, még gyűjtjük a merszt hozzá :-)

      Törlés
  4. Nem tudom:-)Amit most írni fogok azért biztos páran megköveztek majd:-)De vhogy ahogy néztem a katalogust nem ejtett rabul semmi.Lehet túlságosan régi módi vagyok:-)Nekem a régi szettek jobban tetszettek.Nyilván azért mert azon nőttem fel:-)Sokszor állok az Auchanban a lego polcok előtt és nézem hogy na mit vegyek most...aztán megérkezik a feleségem és ő is kérdezi hogy melyiket vigyük:-) (Ilyen egy jó feleség:D) de eddig még mindig üres kézzel távoztam....a régi katalogusokat jobban szeretem nézegetni.Ha esetleg van valakinek felesleges akkor szívesen megveszem:-) Persze vágyak vannak,hogy mit kéne beszerezni jövőre...hosszú a lista:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt senki nem kövez meg senkit, ettől ne tarts. A jó feleségért meg csak gratuláció jár :-)
      A nosztalgia és a régi emlékek nagyon megzavarják az embert, én már úgy vagyok lassan, hogy ennyire öreg még nem vagyok, hogy az újakat élből elvessem, de sajnos tény az is, hogy sokszor elég szegényesnek érzem a felhozatalt.
      Mivel az ízlés és tetszés teljes egészében szubjektív fogalom, így a véleményed teljes egészében respektálható, jól tetted, hogy megosztottad. Az érdekes az, hogy nagyon sok, anno aktív legóstól hallom ugyanezt, egy pszichológia végzősnek jó szakdolgozati téma lennénk :-D

      Törlés