3 Elég "Technic"-ásak vagytok?

Lehet valaki "bütyköstechnic"-es, áttételszakértő, mindent-panelbe-burkoló, néhány köbcentibe ezer funkciót zsúfoló zseni, netán a fotorealiszticizmus megingathatatlan híve, a Technic kedvelői egyben többé-kevésbé biztosan egyetértenek: ez a legózás műszaki csúcsa (jó a Mindstorms-vonulatról most ne beszéljünk). Olyan csodákat láthatott már eddig is felnőtt, s gyermek, hogy az valószínűleg csak álom szintjén (vagy még úgy se) jelenhetett meg az elő-Technicként aposztrofált "Expert Builder" kiagyalóinak, s melynek elemei szép lassan beépültek a hagyományos vonulat készleteibe is, vagy mint merevítő, vagy mint funkcionális, esetleg díszítő alkatrészek. A panelek elterjedése nekem különösebben nem örömteli, használni se igen szoktam ezeket a darabokat, viszont tény, hogy évről évre találok must-have darabokat a kínálatban. Lássuk hogy lesz ez az eddig beharangozottak fényében!

Hopp, egyből egy nokedli helikopter. Szerintem felejtős, de majd kiderül.

42020 Twin rotor helicopter

Alpesi játékboltokba kötelező... (nekem nem annyira)

42021 Snowmobile

Ez a Hot Rod, ez kell. Nagyon pofás fazon lett, és a színválasztás is jó.

42022 Hot Rod

A homlokrakodó a teherautóval elég jól elviszi ezt a szettet...

42023 Construction crew

A szemetes konténerről hol van a ráfújt, esetleg macskakapart telefonszám. Így nem autentikus, tehát valószínűleg nem kell.

42024 Container truck

Üdítő színfolt a Technic köreiben. Ezzel a színnel és formával nálam befutó.

42025 Cargo plane

Brümm-brümm-szériás (citrus)gépek is lesznek. Egy narancs,

42026 Black champion racer

egy lime... (jó, hogy vannak de nem nekem valók)

42027 Desert racer

Ez egyelőre nem tűnik nagy szakításnak, de hát ne legyünk telhetetlenek. Én kettőt szándékszom megcsípni, aztán majd lesz valami. Nektek mik a preferenciáitok?

3 megjegyzés:

  1. Mivel én dolgoztam konténeres autón, nálam az befutó :)
    Főleg, h eddig nem volt.
    A többi olyan sablon technic....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a hot-rod nagyon jó.A többi elég átlagos,kivéve tán azt a cargo plane-t.Mindenesetre szép az idei technik-felhozatal.

      Törlés
  2. Nekem a nagy fehér-kék repülőgép tetszik, de túl nagy, nem tudnám hova eltenni. (Meg biztos nem is 10 ezer Ft-ért fogják adni.) Üdv! Zoli

    VálaszTörlés