4 Ádvent 2013 - 8.nap

A Végtelenbe, és tovább! Hoppá, csak 90 fokkal elforgatva néztem. Ez egy nyolcas. Ezek szerint máris nyolcadika van? Úgy tűnik, és a csajok már majd' megvesznek, hogy mi jóságot találnak ma a tó körül. Hajtás után kiderül....


Vasárnapi szám, pont egy adventi koszorúba illesztve. Cool.

12 darabkával indítunk, melyek közt három jóság van. Egyrészt a nyomott mintás tejesflakon, másrészt a két bögre. Nem sok, de legalább valami.


Pikk-pakk összerakható valami. Reggelizőtálca? Töltsünk-ki-minél-kisebb-helyet-minél-több-cuccal kreatív játék? Spéci micro-starfigher, miután becsapódott egy festékboltba? Ki tudhatná megmondani.


4 szem megmaradt. A három kerek cuccból még egy süti összedobható.


Szubjektív értékelésem: 2/5 – Hát, ez elég gyenguska. Sőt. Csak a három, jobb darab menti meg a rosszabb ponttól.

"Ki volt az az elmeroggyant, aki ezt a földre pakolta!?"


Minitörténet:
Két kis hősnőnk mai portyája sem volt eredménytelen, s még épp időben érkeztek, hogy a valaki által a földön felejtett, érintetlen reggelizőtálca tartalmát megmenthessék. Nem is vacakoltak vele sokat, magukhoz vették a még gőzölgő tejet, s a picurka süteményt, nehogy a mókusok környezetszennyezzenek vele.
 

Eddig sem teltek a napok esemény nélkül:
1. nap, 2. nap, 3. nap, 4. nap, 5. nap, 6. nap, 7. nap

4 megjegyzés:

  1. Szerintem is gyenge a mai. De ilyenkor emlékeztetem magam arra, hogy a viszonyítási alap nem egy doboz legó, hanem egy 5 grammos karácsonyfadísz alakú tejcsokoládé. :D

    VálaszTörlés
  2. Nem akarok ünneprontó :-) lenni, de valahogy ezek az adventi kalendáriumok engem nem nyűgöznek le nagyon. Hozzáteszem, ilyesmi soha nem is volt a kezemben, pontosabban csak addig, amíg megnéztem az árát. Na, ehhez képest (legyen mondjuk 5-7 ezer Ft között) alig adnak valamit. Egyetleg pozitív dolgot tudnék elmondani vele kapcsolatban, hogy megvan a mindennapi bontogatás izgalma, de ezen kívül nagyon szegényes az egész. Ennyi pénzért azért sokkal jobb szetteket lehet venni a Friends témakörön belül is szerintem.

    Nem akartam senki kedvét elvenni, csak kikívánkozoott belőlem ez a vélemény. HA 3-4 ezer Ft lenne, akkor azt monden tök jó ötlet, de így...

    Üdv:
    Zoli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még a 3-4e ft is sok a benne lévő dolgokért, de itt nem csak azt kell megfizetni, az 5-6e ft tényleg túlzás, de advent van :-)

      Törlés
  3. Ilyet kapni kell, nem venni, és akkor nem filózik az ember az ár/érték arányon. Mondjuk én is vettem :)

    Eddig egy Castle és egy Pirates naptár nyerte meg tetszésem a maga globalitásában, tehát én nem mondhatom, hogy általánosságban csalódás lenne. Amúgy is úgy megyek neki, ha egy kocka nem lesz benne jó, akkor is max a fejemet fogom egy pillanatig, de a bontogatási buli miatt végül lenyelem a békulát :)

    Egyszóval, bárki bármit mond, igaza van. Ezerféle szempont szerint megközelíthető a dolog, és bármelyik jó lehet. Mondjuk az tuti, hogy a LEGO vastagon lehúzza a népet, de hát melyik az a virágosbolt, amelyik nem teszi ugyanezt velünk nőnapkor stb. Ez nem a LEGO felmentése akart lenni, csak a gazdasági folyamatok ránk káros mellékhatásának analógiával felvázolt bemutatása. Akinek ez nem elég, az folytathatja kézzel. :)

    VálaszTörlés