3 "Szépségverseny"

A cukormázas ömleny kezd teljessé válni, és az instant-get Merida után vannak végre hivatalos fotográfiák a többi kisasszonyról is, mint azt AtomTej is megjegyezte már. Nos, több tekintetben igazam/igazunk lett - sajnos. Először álljon itt az említett hölgy ismét, immár egy profibb képen. (a képek ismét a Bricksetről származnak)

41051 Merida’s Highland Games

A rengeteg hercegnőt felvonultató múltkori indítókép néhány tagjára terjed csak ki a bővebb eresztés is, de azért így is elég széles spektrumot ölel fel. Nézzük!

Először kezdjünk egy "különlegesebb leányzóval. Triton királ lyánya, Ariel érkezik hableányi minőségben. Szerintem uszonya uszonyú iszonyú gyatra, haja jó lesz majd Jessica Rabbit fejére, de ide csak hozzávetőlegesen, arca standard Friends-pofi, viszont Ficánka, a hal nagyon ott van.

41050 Ariel’s Amazing Treasures

A sok matrica itt máris kiverte az összes biztosítékomat, a számos fehér, díszes boltív pozitív hatással van rám, és a debütáló új alkatrészek (indaszerű növény, arany habcsók)  is tetszetősek. A Friends-fazonú pasi jó Heartlake Citybe, a csajszi önmagában okés, de köszönő viszonyban sincs névleges eredetijével.

41052 Ariel’s Magical Kiss

Honunkban talán a legnagyobb ismertségnek örvend következő választottunk, aki szintén két szettben is megmutatkozik. Ő Hamupipőke, alias Cinderella, aki - történetünk során először - kecsesen kesztyűbe bújtatott kézzel érkezik. Ezt jó pontnak veszem, csakúgy a végre nagyjából passzoló hajzatot. A ruha elég szimpla lett, pedig tudnak a LEGO-nál rafkós szereléseket önteni, nem értem itt miért kellett "ócsítani". Ez pláne akkor válik nagyon kontrasztossá, mikor pillantásunk a gyönyörűen cicomázott arany kerekekre hullik. Ez utóbbiak miatt már most iszonyú Steampunk-építő tömegek dörzsölgetik jó előre kezeiket, hogy valami értelmet is adjanak a szett létezésének. Amúgy - az egyes, szépen kitalált részletek mellett - kissé elnagyolt ez is, amolyan "félig-meddig-dzsunior-bilding" érzetet kelt bennem.

41053 Cinderella’s Dream Carriage

Ikonikus kastélyt is kapunk. Aki járt már Disneylandben, szomorkodhat egy ilyen gagyi Hamupipőke-kastély láttán. Ez nem az, amire vártunk. Néhány vonzó részlet persze ebben is előfordul, de a tökigmatricázott felületek, és az ismételten végletesen leegyszerűsített építkezés nem ezt a vonalat erősíti. Azt még nem tudtam eldönteni, Pipő ruhája csak látszólag eltérő-e a két képen, de szerintem ezen klasszisokkal jobban fest.

41055 Cinderella’s Romantic Castle

 A végére maradt a számomra csak érintőlegesen ismert Rapunzel, kinek legótornya nem is annyira magas, de még mindig jóval húzósabb, mint a lány haja. Itt is csupa matrica minden, hát nem vagyok elfeküdve tőle. A hapsi még jó lehet, csakúgy Rapunzel ruhája, a kaméleon meg mindent visz.


41054 Rapunzel’s Creativity Tower

Összefoglalva a dolgokat, bejött, amire gondoltam. A jól menő Friends-figurákra alapítva próbál egy kicsit a LEGO betörni a gagyipiacra is. Kíváncsi vagyok, milyen árakon. (Sejtem egyébként, de attól kíváncsiságom ugyanakkora)

Kíváncsiságom másik tárgya, hogy Nektek tetszik-e valami, s ha igen, micsoda? Mármint a fentiek közül. Segítségképp elárulom, nekem továbbra is a Merida-fig a kedvencem, aztán bizonytalan sorrendben a tökhintó kereke, a kaméleon és Ficánka, valamint Ariel haja következnek. A megjelenésig jó csemegézést és szörnyülködést mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Hamupipőke esetén a másodikon a szoknyája szebben meg van festve. Nem vagyok szabó, nem ismerem a szakkifejezést, elől az a háromszög :) Rapunzel esetében értetlenül állok a haj felett, itt az lett volna a készlet lényege.

    Vannak benne tetszetős vonások, a hintó pl. kifejezetten tetszik. Szerencsére a fiammal többnyire robotokat meg űrhajókat építünk, különben háborognék egy kicsit ezeken a szeteken :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyrészt egyetértek: nekem is Merida ruhája és Ariel haja az, ami leginkább bejön. (Utóbbi kicsit magasan van Ariel fején, de mivel az átlagos friends-hajak túl mélyen vannak általában a normál minifigeken, bízom benne, hogy ez pont jól fog kinézni.) Rapunzel hajáért kézlevágás jár a tervezőnek.

    Ariel uszonya szerintem nem annyira szörnyű, bár a legónak ismét nem sikerült ízlésemnek megfelelő sellőuszonyt gyártania. De még mindig jobban tetszik, mint a Karib tenger kalózais változat. :) Mondjuk igazából nem tudom megmondani, milyen lenne a "jó" uszony... A Meridás készlet szerintem aranyos, és jól felhasználhatóak az alkatrészek, az valószínűleg beszerzésre kerül, a többit passzolom. (Vicces, az az egyetlen hölgy a listában, akinek nem láttam a filmjét...)

    VálaszTörlés
  3. Ezt vinni fogják mint a cukrot, a Friends készletek mellé jó kiegészítés, de nekem ez már olyan mint egy duplacsokis, cukormázas, 20 centi átmérőjű, zsírban sütött fánk: nagyon gejl. A kislányok imádni fogják.

    VálaszTörlés