6 Kocka és film, oda-vissza

A hosszabb címváltozat ez lett volna: "Kockából készült filmkockák, egyenest a kockafilmből"

Figyelmeztetés: Szándékosan nem olvastam utána más fórumokon, hogy mit tudnak/pletykálnak e poszt témájáról máshol, csak figyelemfelhívási, és tudatlanul elkövetett belegondolási szándékkal raktam össze a dolgokat, melyek hamar készlet-előzetesekbe csavarodnak a mozgóképes indítás után.


Jól tudjuk (vagy nem, de ez már irreleváns), hogy a LEGO nagyban készíti "The LEGO Movie" című, örökérvényűnek szánt mozgóképes csodáját, mely a számos legó-indíttatású filmecske, és nagyobb mozi után egy sosemvolt témát ragad majd fel. Összevissza kalandoznak majd a szereplők a témák közt, a szokásos legóhumor megint megjelenik, és kapunk egy kis ízelítőt a kockák végtelen átépíthetőségéről.
 Aki még mindig nem tudná, miről van szó:


Ha már így sikerült ezt a dolgot helyretenni, jön a hab a tortára, mégpedig 2 lépésben. A FILM szereplői közül kerül kiválogatásra 16, így kiadva a Gyűjthető Minifigurák 12. sorozatát, ami szép teljesítmény, és a filmbéli cirka 300 fő még további lehetőségekkel is kecsegtet.
via Eurobricks (kicsit túlreprezentáltak a fura fazonok)

Másodfajú büntetésként számos készlet is megjelenik, ahol - követve a FILM és a LEGO filozófiáját - transznemű transztémájú szettek fognak napvilágot látni, fényesen bizonyítva a széleskörű átépíthetőséget, felhasználhatóságot. Ez persze oda vezet - így, a képeket elnézve - hogy a Time Cruisers rosszemlékű alkatrésztartalék-ürítő keszekuszaságot fogja idézni az egész vonulat. A képeknél persze részletesebb ismérvre lenne szükség a végső ítélet meghozatalához, így az még várat magára. No mindegy, itt vannak ama képek (via Brickset), csemegézzetek (a nevek elvileg nem véglegesek):

70800 Escape Glider (az a bajusz... kell; szélcsirke... állat)

70801 Melting Room (Doc Ock afterparty - zavaros)

70802 Pursuit (5. elem Matuskával, zsernyák-krokival)

70803 Fool Palace (Johnny Depp is ott bújkál valahol? netán Super Mario?)

Innen jönnek a fekete csirkelépegető kockák. Brrr...

70804 Ice Machine (ez lesz depi kedvence) :D

70805 Waste Crusher (a szelektív hulladékgyűjtésért bármit)

70806 Castle Cavalry (Anakin Skywalker XVII szd-i elődje)

70807 Metal Beard's Duel (Ninjago-Chima-stb kiegészítés)

70808 Super Cycle Chase (Batman light)

70809 Lord Business' Hideout (megy az őrült tudós laborjához)

70811 Plumber Van (csak nekem ijesztő ?)

70812 Western Plane (érdekes megközelítés)

70813 Fire Helicopter (mechaőrülteknek)

Van egy olyan sanda érzésem, hogy ezek a szettek fognak tartalmazni egy nagyjából kommersz modellt, mely átépíthető ezekbe (vagy fordítva, de ez kb. mindegy). Az elemek elhelyezkedése alapján biztosan nem Transformers-módon lehet majd az átalakítást végezni, persze ez vice-versa spekuláció.

Végkövetkeztetésem: várom a témát, hátha felrázza a fősodor tespedtségét is egy kicsit.

Innentől Tiétek a pálya, véleményezzetek, fűzzetek hozzá, amit Ti tudtok/sejtetek és így tovább, és így tovább...

6 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Én nagyon szeretem a filmeket, de ez a LEGO Movie dolog nekem nagyon nem várós. Megnéztem pár hete az előzetesét, amikor kijött. (Pontosabban már két különböző fajtát láttam.) De ez számomra nem az a moziba rohanós filmecske.

    Az eredeti hangokat adó színészgárda csillagos ötös, de kb. ennyi a pozitívumként számomra elmondható.

    Ezek a szettek pedig - amiket eddig nem láttam - 100%-ban megerősített benne, hogy ez engem nem fog érdekelni.

    A készletek kinézete tiszta alkatrészkisöprés hangulatot áraszt - ahogy Te is írtad. Nekem egyetlen egy sem tetszik ezek közül, ha valami apróság még jópofa is, a kész "mű" totál hazavágja szerintem.

    Ettől függetlenül persze lehet óriási piaci siker, nem kizárt a dolog.

    Üdv!
    Zoli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első dolog, ami tetszik a filmmel kapcsolatban:

      http://www.impawards.com/2014/lego_movie_ver4_xlg.html

      Ez elég jól adja a Classic Space hangulatot szerintem. (Igaz, nem az, de mégis.)

      Üdv!
      Zoli

      Törlés
    2. Nagyon jó lelet! Tényleg CS-fílingje van :)

      Törlés
  2. Én kedvelem az Star Wars sorozatot, elvagyok a LEGO-val is, de eddig a Yoda Cronicle nagyon nem hozott lázba, pedig a klónok háborúját végignéztem oda vissza, de az sima, nem legós animáció volt.
    Furcsa dolog ez.

    VálaszTörlés
  3. Bár én hányok így elsőre az új szettektől és a 12. minifigura szériából is csak a kávés fószer néz ki valahogy, azért ha pozitívan közelítünk a dologhoz, elég sok új cucc lesz ezekben, ami majd használható valamire. Gondolok itt az új (vadnyugati vagy city-s) "ruhákra", hajakra, szakállra... na jó, több nem jut eszembe :D

    VálaszTörlés
  4. Újabb plakát, talán a végleges verzió:

    http://www.impawards.com/2014/lego_movie_ver9_xlg.html

    Nekem kicsit túl kaotikus, de amúgy elmegy. (És rajta van legalább a régi kék Spaceman is.)

    Üdv:
    Zoli

    VálaszTörlés