6 Reggeli kávé mellé: 40052 Springtime Scene (2013)

Seasonal, tehát évszakos készlet következik, részemről ömlengés kizárva, ettől én nem ébrednék fel, de bízom bennetek, hogy nem vagytok olyan finnyásak, mint én. Bevallom töredelmesen, hogy eleddig nem is tudtam, hogy van ilyen téma, míg tegnap este Ati nem jelezte egy röpke levélben, hogy zsigerből kicsit mellélőttem a készlet mibenlétét illetően, ugyanis lefrendszeztem. 
Nem leszek csalódott, ha sokan átlépík a mai adagot, de azért még jó reggelt, jó kezdést!

Alapok
Neve: Springtime Scene
Témakör: Seasonal
Altéma:Spring
Kiadás éve: 2013
Kockaszám: 88
Minifig: 2
  
- építési útmutató

Ára jelen szettnek 2390ft volt a hivatalos shop-ról rendelve, brrrr. Biztos a kedves blogtárs félrenyomott rendelgetéskor :-) Ráadásul zacskós kiszerelésben érkezett, ami megint csak ront az összképen.
Építés

Ati ismét elszórakozott kissé, meg kell mondjam, én nem lettem volna mosolygós játék közben. Nem tehetek róla, engem ezekkel a bájolgós készletekkel a világból ki lehet kergetni. Próbálok tárgyilagos lenni, de elnézést mindenkitől, itt bizony ellenvéleményből van fölösleg. Ráadásként Ati jelezte, hogy sajnos van némi trehányság elemek terén is, a hölgyike haja elég inkább paróka, néhány elemtársával együtt nem ragaszkodik túlzottan a helyéhez. Viszont van pozitívum is, arról alant szólnék.

Jöjjenek a fotók.
Ja igen, az építő az alternatívákkal kellően megszenvedett (ha jól emlékszem), innen küldöm részvétemet.




Sok jó elem, abszolút pozitív




Nem hiába a hölgy kopaszsága











Békaúsztató


Ez egész jó




Together-Forever


Meghittségi verseny
Maradék



Romantika


Ati, beszélnünk kell...
Alternatívák


Furcsa fa




Innen még furcsább


Ez dől?


Na végre!


Ezt berakta :-)


Nagggyon ügyi vagy!


Erre a zsákolásra kiszikkadtam teljesen




Jól sikerült!





Ezt a virágágyas alapot nem igazán értem, de a forgatható asztalka nagyon ötletes

Értékelés

6/10 a figuráknak, számuk megfelelő, de ezek az új fejek és nagyon modern divatos ruhaköltemények nekem nem a kedvenceim, ráadásul a haj maradjon a fejen, ne potyogjon le. Ez is kínai?
8/10 a kockákra, nagyon tetszenek, alkatrészeknek tuti jók, növények és kerítés, ez jól jöhet máshová.
2/10 az árára, nálam ez rablás kategória, a Daily Mail-es beszerzésekkel van egy szinten nálam, az elemek miatt adom a némi pluszt.
4/10 a játszhatóságra, ez nekem nagyon übercukika hatással bír, finoman fogalmazva is hidegen hagy a legós romantikázás. Ati munkáját viszont értékelem az alternatívák kapcsán.

Összességében 4/10 az értékelésem szubjektíve, kevés pozitívuma mellett ez egy abszolút felejthető készlet, egyedüli erénye, hogy szétszedhető és jobban felhasználható máshol.

6 megjegyzés:

  1. Építői kiegészítés:

    - A szett (sőt a sorozat) megtetszett a képek alapján, ezért ugrottam bele. Kár volt.
    - úgy jártam vele, mint az egyszeri traktorgyári munkás: az akármit lopott haza a gyárból, amikor össze akarta építeni, mindig harckocsi lett. (nekem meg fa, kerítés, szerelmespár - a csókolózós jelenet is egy ilyen átépítés eredménye)
    - a kockák egy kisebb része, az összes fű-fa-virág-cseresznye és a csajszi haja magától szétugrik, kínkeserv építeni
    - a furcsa fa Kos szigetéről Hippokratész fája akart lenni, amit a turistalány fehér iPhone-nal fotóz...
    - a virágágyas alapba szimplán ellőttem a gazat, mert sok volt belőle...
    - szerintem Depi felülpontozta a figura, az ár és az összesített kategóriákat. Eléggé lelomb volt ez a tasakos. Sajna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lehet mindig jót kifogni, örülj, hogy csak ennyi pénzed bánja.
      Felülpontoztam? 2 az árra, 10-ből, ezt nem nevezném annak. A figuránál lehet mélázni, összesítettbe tényleg felülpontoztam, értékeltem a munkádat és a sokszínűséget az elemeknél, a szar kapcsolódás viszont ordas hiba, de nem hiszem, hogy még negatívabb kritikával még jobban lehúznánk a csomagot. Ez így is, úgy is felejtős.

      Törlés
  2. Nekem kellene, de csak 50%-os akcióban, vagy még inkább egy csábító 990 Ft-os akcióban. :) Amúgy, ennyit kicsit sem ér meg.

    Maga a játék városépítőknek, stb. kitűnő lehetőség, csak éppen ennyit ez nem ér meg. Szerintem kockánként megvéve a BL-en is olcsóbban kihozható. Pedig a kis készleteknél ez nem így szokott lenni. HA meg nem ragaszkodunk a pontos figuraazonossághoz, akkor szerintem egy ezre sincs az ára.

    Üdv!

    VálaszTörlés
  3. Én akciósan vettem még tavasszal, amikor szezonja volt. Azóta is össze van szerelve, nekem nem volt gondom a lány hajával, jól illeszkedik az is, meg a növényzet. Egyébként pedig elég jó alkatrészbánya, főleg ha nincs sok növény otthon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez némileg árnyalja érzelmeimet a szett irányába. Ezek szerint adtak ki belőle normális minőségűt is, és az enyém csak valamilyen rossz emlékű kilengés eredménye. Köszi a pozitív kicsengésű hozzászólást!

      Törlés