5 Párizsi étterem

Nézegetem már egy ideje a legújabb moduláris épületet, a januárban megjelenő 10 243 Parisian Restaurantot (ismételen Creator Expert téma alatt). Bár a LEGO nem szokott nációkról elnevezni készletet, éppen ezért furcsa is lehetne e kitétel, de mivel nekem bármi jöhet, ami francia, így nem bánom e jelzőt sem. De azért szokatlan, na...

via Brickset

Elképesztően kidolgozott, már-már túl jóra sikeredett, a részletekben csak elveszni lehet és kell is. Már aki szereti, mert hát ez a téma nem éppen az egyszerűségéről híres, igazság szerint idegesítően tökéletesre sikerednek ezek az épületek.


A függöny...
A sodrófa... de az osztriga hiányzik
Hátul is kidolgozott. Művészlak az emeleten.
Robogok Albert-hez!



Felülmúlhatatlan fehér croissant!

Rajongók persze bőven akadnak, és egyből alkotnak is. 2x31012=10243 Nem is :) Azur alkotása hozza azt az egyszerűséget és mértékletességet, ami nekem a régi Town épületecskék után még elfogadható és emészthető. Ez pedig a Creator házak könnyed és jól játszható stílusa. Igen finom leleménnyel dolgozta ki a szép ablakívet, meg a lépcsőfeljáró alját. A pad is legalább ennyire jól eltalált.


Még több kép itt, az építő többi művei között is érdemes szemezgetni.

De visszatérve még egy gondolat erejéig eredeti témánkhoz. Hogy igazán francia íze legyen a készletnek, nekem már csak egy  tangóharmónikás (vagy utcazenész) hiányzik. Egy kis francia hangulatkeltés á la ZAZ.


5 megjegyzés:

  1. Ki nem állhatom a "csempézett" felületeket, itt pl. a betont. Játékra alkalmatlan...
    És tiszta giccses. Egyedül a robogó és a sodrófa kéne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naná, hogy giccses! Ettől szép, ez nem játékra lett fejlesztve :-)
      Szerintem gyönyörű, nekem nagyon tetszik, élőben még szebb lehet. Annyira túlcirádázott, hogy az már tökéletes.

      Törlés
  2. Most látom, hogy milyen szablyák vannak a konyhában...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz cucc, de a belterek csempézése szerintem is fölösleges csicsa. Azt azért megfigyeltem, hogy egyre több (mennyiségileg is) az ilyen "extra" színű elem az új szettekben, szép csendben egy színforradalom zajlik legóéknál és a spéci színek már most sem annyira spéciek igazából. A robogó az tuti, hogy kell majd nekem is (főleg a Friends-es menta színű) és a tányérok alatti kerek, lyukas csempe is valami új dolog lehet. Ja, a francia étteremről nekem ez ugrik be egyből :D http://www.youtube.com/watch?v=3iXGbJKjNxU

    VálaszTörlés
  4. Nekem ez így jó, ahogy van. Dísz, szobor, gyűjtemény, befektetés. Önmagában ez a sorozat szerintem ezekre való, s én ennek dísz funkcióját hasznosítom. Annyifélék vagyunk, hogy nagyon nem baj, ha van mindenféle igényekre valamiféle válasz a LEGO részéről. Persze vannak mellényúlásaik, bőven.

    A ZAZ betétért köszönet, az Európai Vakáció vonatkozásért meg szintén. Nagy kedvenc a sorozat :)

    VálaszTörlés