3 Minicsillagok

Van azért ebben a Nanoblockban játékpotenciál, ezt már Ati végigjátszásának olvasásakor éreztem. A minap belebotlottam a Hoth Bricks jóvoltából Cristopher Tan nanoépítőbe, aki fittyet hányva a cirka 2000-es kockaszámú legó UCS R2-D2-re, megépítette 1500 nanokockából a kis (tényleg) robotot. Nem rossz.

Kb. fele magas (15 cm) a legóvreziónál (31 cm)



Messziről nem mondanám, hogy nem legó, de a közeli képek azért árulkodóak, különösen a bütykök.




Chris nanoblogját nanoblockblogját pedig érdemes nézegetni, mert egyrészt jókat épít - és ebből a szempontból mindegy, hogy ez nem legó -, másrészt további részletek tudhatók meg eme apró kockákról és készletekről (pl. LED-es nanoblock alaplapról is ír, ami nagyon menőnek tűnik).

Na de térjünk vissza a legóhoz, és maradjunk a Csillagok háborújánál, és a kis méreteknél, azon belül is egy legendás járműnél. Már kicsit unalmas is lehetne, hogy mindenki X-winget épít, na de ha azok a híres szárnyak ajtóból épülnek, arra azért érdemes egy pillantást vetni. Miro78 munkája.

Zárt ajtók mögött
Az egész galéria itt érhető el.

3 megjegyzés:

  1. Én is nanoblockoztam egy kicsit régebben. Szerintem a leggyengébb pontja, hogy nem ABS-ből van, hanem valami más, és kevésbé formatartó műanyagból. Ez az R2D2 már csak ezért is figyelemreméltó, azt gondoltam volna, hogy ekkora méretben már minden szétesik :)

    VálaszTörlés
  2. A mérethez: Schloss Neuschwanstein Deluxe - hivatalos szett, 3 ledpanel gondoskodik fényárba borításáról, és majd' 6000 darabból áll. Mindenki dícséri.

    Az anyagról azt állítja a cég, hogy ABS, és szójaalapú a festék. A LOZ Block "hamisítja", vacakabb anyagból, rosszabb illesztéssel, és gyengébb csomagolással, kb fele-harmad áron. Én már láttam olyat is, ami egy az egyben nanoblock szettet utánzott, és csak a csomagolás minősége, meg a hát oldali apró betű árulkodott. A vékonyabb fal és a csak egy irányú támaszték miatt persze gyengébb, mint a legó.

    VálaszTörlés