2 Újabb pattintós

Az LDD szériaként bemutatott MIG-21-es téma kőkemény MOC volt, ha meg is épülne, gyerek kezébe nem való. Azt kell mondjam, hogy a LEGO repülőgépparkját személy szerint elég vérszegénynek találom, ami vagy a modellszerűségre hajt, vagy furcsa koncepció alapján inkább a nagyobbaknak nyújt játékos órákat. A DUPLO fronton egy repcsit ismerek jelenlegi elérhető kiadásban.
Az Airfix gondolt egyet, és útjára indította a Quick Build szériát, amely a makettezéssel foglalkozó cég repertoárjából egy csöppet kilóg ugyan, de szerintem jó érzékkel nyúltak a célközönség felé. Adva van ugyanis a méretarányosság és eredetihez relatíve hű kinézet, mindez az építés izgalmával fűszerezve, büdös és veszélyes ragasztó és festék használatától mentesen. 

Szerintem nagy ötlet!

Me-109 darabokban


Összepattintva


Na ez mi?

Az angolok büszkesége, a Spitfire
Az amerikai csúcsgép, az F-22 Raptor
Európai versenytársa, az Eurofighter Typhoon
Egy régi klasszikus, a BAE Hawk
Végül egy heli, az Apache

2 megjegyzés:

  1. Nekem ezek nem tetszenek. Egy "igazi" makett ennél jobban kidolgozott, vagy én emlékszem rosszul?
    Ha LEGO lenne, még tetszene is, persze akkor, ha nem ennyi elemből kellene összedobni 2 perc alatt. Erről jut eszembe, így azok, akik szeretnek makettezni nem pont azt szeretik benne, hogy el lehet vele molyolni órákig? - Ha nem a lényege, akkor bocs, tényleg csak gyerekként maketteztem utoljára.
    Üdv

    VálaszTörlés
  2. Én anno maketteztem rengeteget, legóztam is, ez pedig a középút a kettő között. Nekem tetszik, ennél a szériánál nem a makettezés, mint maga volt az iránymutató, hanem inkább az élethű modellezés játékosan.

    VálaszTörlés