5 Reggeli Kávé mellé: 30222 Police Helicopter

Előző héten a hideg űr egy távoli galaxisába röppentünk reggeli ébresztés gyanánt, ezen a héten a földi légkör egyik rendfenntartó egysége van a soron. Szokásos vegyes vágott a stábtól :-)

Alapok

Neve: Police Helicopter
Témakör: City
Altéma: Police (polibag)
Kiadás éve: 2013
Kockaszám: 33
Minifig: 1
  

Ára? Zacskós kiszerelésben, a szokásos forráson keresztül jutott Atihoz, szerény 250ft-nyi külföldi valutáért, mellékesen járt hozzá egy Daily Mail. Így könnyű, mázlista :-)


Építés

Elhagyom a közhelyeket a 33 darabból álló röppenetről, szerzőtársam bizonyára ódákat zengene hozzá és litániával zúdítaná elméteket, ezzel ellentétben én csak pár gondolatot fűznék hozzá röviden a fő és mellékmodellekhez. Nem vagyunk tökéletesek, na. Meg a hétre tervezett írásokhoz nem is szeretnénk túlzottan lefárasztani Titeket idő előtt.


Nem sok, de 250ft-ért szerintem bárkinek kéne




Alapozzunk


Faék egyszerűség, maximális funkcionalitás

Ezzel repüljek?

Akkor hadd segítsek!

Kész is?

A icro Z-95-ös is bonyolultabb nála

Pörög-forog

Alternatívák

Ati mellékes agymenései megint kicsit elkalandoznak a furcsa sci-fi és a fantasztikum világába, az elnevezések is az Ő agyszüleményei. Én ilyenek nem tudnék kitalálni, őt zaklassátok miattuk :-).

1. Hybrid Jet

Bobba Fett Slave utánérzés

Innen ultramodern szolárium beépített ventilátorral

Földön

Levegőben




2. Harci Ornitopter

Future Tekkk

Elég Dredd Bírósra sikerült


Az irányítás mutatóban van, egyébként gondolatvezérelt



3. Lady Bot

Mikor ezt megláttam...

Ez beteg, nagyon :-) Elég lapos a hölgyike

Megette, kész

Valahogy nem őszinte még a grimasz sem


4. Moon Sail Barge

Bárka, napszéllel

Hm, és a maszk?


5. Lunarium

Ez nagy ötlet! Védesd le!

Értékelés

7/10 a figurára, a bárgyú képe nem jött át, amúgy nekem főleg a színe tetszik.
4/10 a kockákért. Kevés, pár jól használható elem azért akad.
10/10 az árára. Detto Z-95-ös
5/10 a játszhatóságra. Ez nehéz dió, kevés elem, nagy átlátszó szélvédő, eléggé behatolja a játszhatóságot, maga az alapverzió jól jön a milliomodik rendőrségi kmb őrsre, amúgy meg elemforrás. Az alternatívák meg... Vannak emberek, akik kreativitása már egyenesen észvesztő :-)

Összességében a szubjektiv értékelésem 7/10, főleg az árának köszönhetően mentem el pozitív irányba, egyéb iránt a rendőrségi készletektől már hülyét kapok, ennyire fontos lenne sulykolni a gyerekekbe a rendvédelem eme szereplőit?

5 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Ami nekem ebben tetszik, hogy végre nem óriási, semmi másra nem használható panelekből és speckó alkatrészekből áll össze a masina, hanem csupa hasznos - máshol is jól hasznosítható - alapanyagból áll össze. Ezzel a szélvédővel még nem találkoztam, de tetszik.

    Így nálam ez szintén 7/10 lenne, főleg ennyi pénzért még többre is értékelném.

    Üdv!
    Zoli

    VálaszTörlés
  2. A 7/10 megvan, de többet nem tudtam rá adni, azért, mert petákért adták, attól még nem lehet nagyon magasztalni.
    Ráadásul Ati talált valami hibát benne, ezt meghagyom neki kommentben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban leltem hibákat, ráadásul az egyik igen böki a csőrömet.

      Nézzétek meg az "Alapozzunk" feliratú képet követő fotót, s jó szem esetén így is látszik, hogy a világosszürke bizony nem egyöntetű. Nagyon nem csípem az ilyen színhibás dolgokat.

      A másik hiba, hogy az elemek csatlakozása némely párosításnál elég gyengécskére sikerült. Ezt a tendenciát sem szeretem, pedig ez is egyre gyakrabban (főleg kínai-gyanús, tasakos cuccoknál, de már egy-egy dobozosnál is) előfordul

      Törlés
  3. Nagyon tetszik, milyen sok alternatívát sikerült kicsiholni belőle, az ára tényleg verhetetlen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alternatívázáshoz elég bolondos alkatrészhalmaz volt, megkínzott :)
      A beszerzés záloga ismét a promójelleg volt, ezres(eke)t biztos nem öltem volna bele...

      Törlés