5 LDD széria: M62 "Szergej" építése (1. rész, a kezdetek)

Haj, ha minden a terveknek megfelelően menne!

Tehát haladok a V43-assal, ma akartam elmenni kicsit turkálni, de tegnap durrant a főnyomócső a házban, így ma izgalmas keresgélés helyett szakemberekkel viaskodom. Így az építés hétvégén elmarad, jövő hét szabadság és távollét, viszont jött az ötlet, hogy szimultán is tudnék haladni akkor, ha az M62-esnek is nekifutnék. 
Így tettem, áttervezve kicsit az eredeti mozdonyomat, építés- és pénztárcakímélő üzemmódba kapcsoltam,  remélhetőleg nem kell renoválnom többet. Álmodik a nyomor, de azért nem árt törekedni rá.
Az igazi Szergej majd 18 méteres, szemben a Szili 15,7 méterével, szélességben karcsúbb, de a nagy és dízeles felépítménynek "hála" jóval masszívabb hatást kelt. Ezt próbáltam hozni a tervekben is, egész jóra sikerült az összevetés során szerintem, elsőre a Remot változatot próbálnám favrzálni, de tartalékul a régi is megvan. Szerettem volna egy kicsit hitelesebb példányt kidolgozni, így főképpen a kasztni oldalával foglalkoztam, cseréltem az ablakokat, a szellőzőket, némi átcsoportosítást is végeztem, de kicsivel 1300-nál állt meg az elemszámláló. A tető nagyon sok elemből áll, ott még lehet talán csökkenteni a beépített rendszeren, de alapjában véve akkor másfélszer több anyag van benne, mint a V43-asban. Nagyjából a harmada kb. már megvan, és könnyebb úgy túrni, vásárolni a Szilihez, hogy tudom, mi kell a Szergejhez :-).


Az átdolgozott kiadás, belső nélkül.

Ez volt az eredeti elképzelés, de kevésbé részletes.
Irdatlanka.
Talán innen látni jól, hogy mennyivel más a Szergej mérete, nem sok, de mind magasságban, mind szélességben stimmelnek az arányok. A hossza 6 studdal nagyobb a villanymozdonyénál.

Az igazi érdekesség még hátra van, ha minden igaz, egy kis megmérettetés is készül majdnem házon belül, erről remélem hamarosan többet tudok prezentálni nektek.

5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Arra, hogy megrendelni ezen az oldalon és kiszálitják.

      Törlés
    2. Sajnálom, ilyet vállalni én nem tudok, nem vagyunk erre berendezkedve, habár nem te vagy az első, aki szívesen látná a postaládájában, meg is értem. Bizonyára tudod, olvasod, hogy a terveimet még magam is nehezen tudom átültetni a gyakorlatba a beszerzési nehézségek miatt, ezért másnak még inkább problémás lenne összehozni mindent, ráadásul üzletet semmiképp nem csinálnék belőle.
      Te magad is meg tudnád építeni, amint elkészítem a prototípust, úgy a terveket is kiteszem és onnantól bárki kénye-kedvére munkálkodhat rajtuk.

      Törlés