4 Reggeli kávé mellé: 6502 Turbo Racer (1987)

A heti gondolatébresztőt most Aluflakon szolgáltatja, jó kezdést!

Eme remek kis készlet gyerekkoromban is meg volt, a mostani példányt már felnőtt fejjel vettem, gyári állapotában. Emlékszem, gyerekkoromban ültem a konyhában, anyu jött haza majd kérte csukjam be a szemem majd a következő pillanatban ez a kis készlet volt a konyhaasztalon! Nagyon versenyképes jármű, kiválóan gurul szinte mindenféle talajon, egy hátránya ha bolyhos  szőnyegen fut akkor a fém tengely betekeri a szálakat.



Alapok


Neve: Turbo Racer
Altéma: Racing
Kiadás éve: 1987
Kockaszám: 24 (szétszedett figurával)
Minfig: 1



Ára: Én 4500ft-ért vettem bontatlanul,
Bricklinken 423ft-tól kapható,egészen 8959ft-ig

A dobozban egy kis zacsit találunk, benne az alkatrészekkel, építési útmutatóval, prospektussal.





Még egy kis város és a többi főtémák.
Teljes oldalas város prospektus, ilyen nem volt 87 előtt.




Építés


A versenyautót hamar össze lehet rakni és már mehet is a nagy száguldás. Érdekessége a készletnek, hogy a hátsó pufi kereket inkább Space témában használták illetve a képes lapos elem mely csak ebben az egy készletben volt megtalálható. A versenyautónál ügyeltek a biztonságra is két ,,bukócsövet”  kapott ha netán borulna, megvédje  pilótát.












Pár alternatíva, csak iziben összerakva :-)







Oroszoknál látni ilyen elképesztően gyakorlatias gépezetet!

Értékelés


10/10 figura:  a klasszikus versenyző gúnyájában számomra örök kedvenc.

9/10 kockákért: ötletes modelleket lehet belőle építeni, nekem a ,,lökhajtásos” szánkó tetszik a      legjobban

10/10 az árára :bár amennyiért én vettem  az kissé sok, de  a 400ft körüli árért már jobb vétel,nem is ritka készlet.

10/10 játékélményre: a klasszikus fémtengelyes kerekek miatt nagyokat lehet vele száguldani,akár némely alternatív modelljével is.

Összességében 9/10 remek kis készlet ,remek ötletekkel ,minden sebesség-mániás számára kötelező darab!

Köszönjük!

4 megjegyzés:

  1. 4500 -ért megvettél egy ilyen régi készletet és felbontottad? :-))))

    VálaszTörlés
  2. Igen :)) A többi drágább régi készletem bontatlanul van még :)) (bár olyan sok nincs)
    Mivel az árát kaptam így nem volt bennem akkora lelkiismeret furdalás ,hogy kibontom..:)

    VálaszTörlés
  3. A városi prospektusos, városi látképet mutató képen lévő készletek megvannak, de jó ezt így látni... :D
    Most pakoltam össze a padláson, mert ott is festés lesz. Sok szép lego...

    VálaszTörlés
  4. aztaaaa hát tuti nem bontottam volna fel. Összeválogatom BL-en 200ft-ért és azzal játszom. Kibontani szentségtörés. :D

    VálaszTörlés