11 LDD széria: Megépült a MIG-21 (végre!)

Nagy energiával végre összeraktam a tervezőben a MIG-21-est.
Változtattam az elmúlt verziókon (1. rész, 2. rész), de a váz sértetlen maradt. Féloldalasak maradtak a sárkányok, az egyik oldal a sima és felfegyverzett, a másik a bütykös és csupasz alul. Próbáltam az eredeti szürke gép mellé valami magyar vonatkozást is becsempészni, sajnos a terepszívű festést nem tudtam megoldani, a másik ötletem viszont legósabb, ez a Cápeti. Sárga minden ízében, nagyon kontrasztos, jelen projektnek kellően mutatós darabja.  Ha még jobban fel lenne díszítve matricaügyileg, akkor lennék igazán boldog :-D









A jobb összhatás érdekében elkészítettem egy kis diorámát is, amin a két gép és némi kisegítő személyzet is ügyetlenkedik. Ez a verzió több, mint 6000 elemből áll, jól nézne ki kifejezetten egy vitrinben. Két Uralt (a teherkocsik eredetileg zöldek, de ez itt nem működött) is megépítettem, az egyik a tartálykocsi, a másik egy mindenes vontató, plusz még néhány apróság is bekerült a csendélet kedvéért.






11 megjegyzés:

  1. A kontraszt nagyon jól áll Cápetinek, a két Ural meg külön posztot is megérdemelt volna. Nagyon sok gratula!

    VálaszTörlés
  2. Merszí, Kompádre! Haladunk előre, szépen, lassan.

    VálaszTörlés
  3. hú, ez így nagyon szép lett, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még van mit javítani rajta (főleg a kinézetét illetően, apróságok, de fontosak), de azt egy következő repcsi mellett teszem meg. Remélem az is lesz ennyire mutatós :-D

      Köszönöm a dicséretet!

      Törlés
  4. Szerintem is tök jó lett, gratula. Nem is tudtam, hogy volt belőle ilyen sárga festésű...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Márpedig van, volt. Most már az enyészeté :-(
      Köszönöm a gratulációt!

      Törlés
  5. gratula! csak nemrég találtam ezt a blogot, de már az egyik kedvencem lett! Jók vagytok nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig már lassan egy éve gurul a szekér :-)
      Köszönjük a jókívánságokat!

      Törlés
  6. Nagyon jó hogy az LDD is téma, én is használom már 2 éve,igaz ilyen műalkotásokat nem csináltam egyszer sem.
    Jó kis dioráma lett.Nem kis idő lehetett.
    A sárga MIG-ről G.I. Joe Tiger Force széria jutott eszembe,de az egy más világ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. G.i Joe-val nem foglalkozunk :-)
      Próbáld ki egyszer, hogy leülsz elé egy ötlettel és elkezdesz játszani a programmal, nincsenek korlátok anyagban, színben, érdekes lesz. Én is így kezdtem, aki tud építeni kreativitásból élőben, az hamar megtanul LDD-ben is építeni. Nem kerül semmibe :-D

      Törlés