4 Mondd, Te kit választanál?

Gyűrűk Ura, avagy Hobbit? Mivel sok közös vonás bújik meg a két sorozat dobozainak témaválasztása között, szinte várható volt, mikor ütköznek meg egymással e szériák. S hogy ki képviselje az egyes témákat? Természetesen a legnagyobbak, az igazi gigászok, kiknek már látványától is kocsonyásodik a vér, a vese működése felgyorsul, s a záróizmok egy megadó sóhajjal ellazulnak.

Nézzétek hát meg eme csodálatos alkotást, melyet a Brotherhood Workshop más dimenziókban mocorgó agyú alkotói készítettek a rajongók nagyobb örömére, s melynek végén mindenki szavazhat (kötelezően választható), ki legyen a nyertes. Hajrá! Győzzön a jobb...



Személyes megjegyzés: 
Habár nagy rajongója vagyok a témának, mind a könyv, mind a mozi oldaláról, azt kell mondjam, hogy a videó minőségi kivitelezésén túl én több pozitívumot  nem tudnék mondani, nekem ez túlontúl agresszív és "elborult" legózási szempontból. Nem gyereknek való, semmiképpen.

depi  

4 megjegyzés:

  1. A kivitelezés vérprofi és a goblin király győzelme opció zseniális :D De egyébként big no-no az egészre. Hiána a fő profilunk a "harcos legók" gyűjtögetése, a gyermekemnek sem engedem az agresszív játékot, nekem nagyon távol áll a LEGO szellemiségétől.

    VálaszTörlés
  2. Láttam pár ilyen összecsapást más témákban. Ott még élveztem is. De talán ezt nem LEGO-val kellene művelni...

    VálaszTörlés
  3. Figyelem! Szigorúan magánvélemény jön némi iróniával megtűzdelve, minden froclizási szándék nélkül, úgyhogy előre is sok szmájli.(Ördögügyvédi szerepben fogok ugyanis most is tetszelegni)

    LEGO-ban én ártatlan-párti, sőt cukiságkedvelő vagyok (lásd, Homemaker, Paradisa, Friends, Modulars), még a rajzfilmeket is erősen szűrtem a gyereknek, DE!

    - a témák ellicenszesedése és elharciasodása elkerülhetetlenül behozta a képbe az erőszakot. A LEGO meg tagad, hogy á, ő nem, csak ha a licensz miatt nagyon szükséges... (és akkor a rengeteg bűnöző, a Castle, a kismillió harcoljunk-egymás-ellen Space altéma, stb.???) ellenoldalról meg visszautasít a CUUSOO-n olyan megszavazott szettet, aminél egytrilliószor erőszakosabbakat adott ki saját maga.

    - a moziban a LotR és a Hobbit is 12+-os (persze, hiszen a koboldot kővel, vidáman agyonütögető Gollam tulajdonképpen 6 éves kortól ajánlható lenne, a barlangi troll oszlop mögül előugorva ordítása pedig 3-tól, csak rosszul sorolták be a filmet), a készletek meg 9+-osak. Akkor most mi van? Mellesleg idiótán, agresszíven játszó 12+-os gyereknél alapvető viselkedési probléma lehet, tehát a mozi besorolását minimum tartani illett volna a LEGO-nak is.

    - ágyúból, rakétával, katapulttal lövöldözni lehet, bunkóval agyonütni nem? akkor minek adja a LEGO a figura kezébe? Ahogy mondjátok, nem szabad engedni a gyereknek a durvulást.

    - a figurák jó része *ocsmány szörny*, nem való gyerek kezébe. Megint csak a szülőé a felelősség!

    - és még folytathatnám, de elkopik a gombozat :)

    Továbbá: ezeket a filmeket AFOL-ok készítik AFOL-oknak, mely utóbbiak felelőssége, hogy a gyerekük megnézi/megnézheti-e. A B.W. lecsapta a LEGO magas labdáját, és kifigurázta az egész licenszelt marhaságot. Szerintem jól tette. Minőségben meg - ahogy azt meg is jegyeztétek - nagyon jól.

    Zanzavéleményem: megnéz - nevet - elfelejt :) :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zanzavéleményem egyezik, kompádre.

      Mint írtam, a videó nagyon ötletes és minőségi, de sokkalta jobban örülnék valami, finoman szólva is erőszakmentes képsornak, az "ultrabrutál" ketrecharc nekem kicsit sok volt. Én nagyokat szoktam röhögni a humoros műveken, SW témában pl rengeteg ilyen van, LOTR és Hobbit témában is biztos rengeteg poént el lehetne sütni.

      Sajnos eléggé furcsa a LEgo elképzelése a gyerekjáték a kapcsolatos licenszelt témákat illetőleg, sajnos durvul a világ. ELnézve a reggeli rajzfilmeket, azokra is sokszor ki kellene tenni a 18-as karikát. Agyrém.

      Törlés