4 LDD széria: A Keleti pályaudvar 1.

Pár hónapja gondoltam egy nagyot, és a sok vasúti szerelvény mellé úgy döntöttem, hogy tervezek valami igazán ütőset. Ez volt az elképzelés.
Aztán ahogy nekiláttam és felskicceltem az első méreteket és arányokat, megoldásokat, kiderült, hogy ez a fa bizony jó vastag és én bicskával estem neki. Ez akkor lett igazán problémás, mikor már egy hónapja csak a főépület vázánál tartottam. A jelenlegi állapot még távol áll a véglegestől, de mivel elég nagy építményről van szó, ezért úgy gondoltam, hogy főbb darabonként fogom prezentálni nektek az épületet.

A Keleti pályaudvar
Pov-Ray nem lesz egy darabig, már néhány ezres darabszámnál (jelenleg 8500 elem!) is irdatlan számolást igényelne, úgy gondolom, hogy ettől átlátható lesz még az állomás, max nem lesz annyira dekoratív, nézzétek el nekem :-).













4 megjegyzés:

  1. Remek,csak igy tovabb! :)

    VálaszTörlés
  2. Ígéretes kezdet, sőt gyönyörű, elképesztő, és így tovább. Űbergratulációm! Nem kell POV-Ray, csak készüljön!

    Természetesen a kész tervek után meg is kell építeni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beszállsz a megépítésbe? Ez nem lenne holmi laza hétvégi program. Őrületesen sok elemből áll már most is, ezeket megvenni is észvesztő lenne :-) A családi büdzséről nem is beszélve, kész, mehetnék aludni a peronra!

      Törlés
    2. Ofkorsz, továbbá natürlich. A részleteket majd egyeztetjük :)

      Peronon alvás pedig csak azután engedélyezett, ha már megépült (mármint a peron)!!!

      Törlés