3 Egy nagyon ütős tűzoltó monorail

Rékocs ha teheti, szörföl a neten és ha talál valami érdekeset, bedobja a levelesládába. Most valami olyanra akadt, amin én is csak ámuldoztam, és mivel én vagyok a vágányfelelős, kötelességem megosztani veletek.

A moc-os olvasóinknak valószínűleg nem kell bemutatni az építőt, aki meg nem ismeri, javaslom, hogy nézze át nyugodtan a blogját, eszméletlen dolgokat találhat. Kizárólag 4 stud szélességben épít tűzoltó járműveket, valami eszméletlenül ötletes és tetszetős alkotásokat láthatunk tőle.

A mostani kreálmány viszont az eddigieket is üti, legalábbis szerintem :-) A további fotókért és a linkhez kattints IDE!


Majdnem Airport Shuttle, de annál több. Via farnheim.wordpress.com

3 egység, egy technikusi szerviz, egy locsoló és egy mentő. All in one. Via farnheim.wordpress.com


Az orvosi "szoba". Via farnheim.wordpress.com

3 megjegyzés:

  1. Én is csináltam egy tűzoltó átépítést. Ha esetleg érdekel:

    http://kreport.blog.hu/2013/02/25/lego_7942_atepites

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Azt hiszem fogok még ilyen átépítéseket csinálni ha csomagolok..." Jól teszed! :D

      Törlés
  2. Hát nem tudom....ez akkor egy tűzoltó villamos?

    VálaszTörlés