18 Tetszik vagy nem tetszik? 2. rész

Folytatjuk a szemezgetést, még mindig City témában. Nekem kapaszkodni kellett...
Ez mégis mi????

60027 Monster Truck Transporter


60025 Grand Prix Truck


Nem értem, miért nem lehet normális készleteket kiadni városi témában. Az összes épeszű ötletet sajnos Friends témában sütik el, ami engem személy szerint nem vigasztal. Míg a barátnők vidáman strandolnak, fagyiznak, iskolába járnak, addig LEGO City belefullad a bűnözésbe és a rengeteg lakástűzbe. Ki érti ezt?
41005 Heartlake High


41006 Downtown Bakery


41015 Dolphin Cruiser
Legalább épített a hajótest, de a masnis delfin nekem már sok :)


Következzen másik kedvenc témám, amely egy kis visszaesést mutatott tavaly. Mit kreálunk idén?

Házakat dögivel, egyből hármat.

31012 Family House


Egészen jó, debütál az első minfigpár ebben a témában, klasszul üvegezett az utcai front és a terasz is hangulatos. Kíváncsi vagyok az alternatívákra.

31009 Small Cottage

Összedobták az elmúlt időszak Creator-jellegzetességeiből, nem nagy szám.


31010 Tree House

Minifig ha kivonul a városból, tuti, hogy egy fára költözik :) Ez mókás.

Látcső, pizza, vízkiemelő rendszer...
l képek via Brickset l
Folytatjuk.

18 megjegyzés:

  1. Húh. Elég vegyes. Az első két autó szállító autóról el tudom képzelni, hogy eljátszogatna vele a fiam, a Friends iskola egész hangulatos, a pékséggel együtt. (Erről ha találtok "belső" képet, süssétek el :))
    A Friends hajó egy kicsit... túl színes. Vagy nem is tudom. Olyan, mintha egy tehetséges hatéves dobta volna össze egy esős délutánon.
    A creator vonalon a garázsajtó kis csalódást okozott, amúgy az első ház vállalható. A második aranyos, de tényleg nincs benne túl sok fantázia (amit creator vonalon elvárna az ember), az utolsó is jópofa, inkább gyerek faháznak nézném az elszórt játékokból, gyerek lábból és a rádióból ítélve (kicsit USA piacos).

    Összességében azért ha ezt az első két versenyzős vonalat behoznák a city-be (gondolom racers), ott is lehetne kis mozgás. Az időtlen idők óta folyó akció készletek vs polgári készletek vonalon csak a TLC pártjára tudok állni: új gyerekek, új tűzoltóság. Gondolom, hogy erre van kereslet mert a gyerekeknek izgalmasabb egy tűzoltás és rendőrségi üldözés, mint eljátszani hogy apa bemegy az irodába és nyomogatja a számítógépet, aztán hazamegy. (Tisztelet a kivételes apukáknak akik igazi munkát végeznek.)

    VálaszTörlés
  2. Én gyerekkoromban vagy autóversenyt, vagy háborút játszottam a legoimmal is. Ha az a monster rugózna....
    És még a technic markolóm is egy "csatahajóvá" vált, amivel a kalózok megtámadták a classic spaces fiukat... Sosme játszottam iskolásat, pékségeset, cukrászdásat, szóval értem én az akció dolgot, de azért most már hiányzik. A lányaim építenek házakat és boltokat, majd napokig játszanak vele és csak akkor épül új dolog, ha valami miatt (öccsök) összedől egy ház... :) gondolom ezért kapják ők a jó dolgokat.
    A hajó elsőre nagyon tetszik, de a masnis delfin ... hááát az már nem kicsit túlzás :)

    VálaszTörlés
  3. City továbbra is felejtős.

    Friends továbbra is tetszik, minden mennyiségben.
    - A sulit megnéztem kívül-belül, belül egész pofás, eltalálták, kívül lehet, hogy bele kell nyúlni. Majd kiderül. Végre lesz fiú is csajföldén.
    - A pékség kell, bővítés, átszínezés benne van:)
    - A hajóra irtó kíváncsi vagyok, amiket láttam, az tetszik. A hülye masni mindenhez jár, "oszt' vagy főteszi a páciens, vagy megy ad acta". (Többnyire ez utóbbi:) :) :)

    És remélem, nem veszem el Rékocs kenyerét, de...
    - Mellesleg ez se rossz: http://www.spieletest.at/pics/bericht/1174/102Lego2013.JPG
    - Kókusz, ananász megvan?: http://www.spieletest.at/pics/bericht/1174/103Lego2013.JPG

    Creatorból az első - esetleg. A többi nagyon szimpli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kókuszt észre se vettem :) Tényleg ötletes!

      Törlés
    2. Emberi fejek levágva és a fára akasztva? Csak eljutunk valahova a Friendssel is :D

      Törlés
    3. Ha már belemegyünk ebbe, akkor vége a LEGO-nak, hiszen barna fejek ezek...

      Törlés
    4. Mit vártok, hámozott kókusz teremjen? :D

      Törlés
  4. Egyetértek Rékoccsal, a City vonal nagyon nem találja a helyét.

    Pont annak kellene lennie a sorozatnak, ami most a Friends, de e helyett vmi fura elgondolás mellet szállítják a dobozokat.

    Azt már nem is mondom, h túl modellszerű, túl részletes, nem tetszik. /nekem a régi 4 pöttyös Legoland-town, city a favorit :-) /

    A Friends dobozai bejönnek, de ezek a színek..., nekem vállalhatatlanok.

    A kis házak közül a második tetszik, szerintem azt megveszem majd ha jó áron lesz.

    ui.: a múltkori válogatás repülőinek egybe, buborék fülkéje vmi bitang ronda. Lassan lepacsizhatnának a Playmobillal.

    VálaszTörlés
  5. Azért fullad meg az akciókban Lego City, mert a fiúknak ez kell! Nekünk (most belehelyezkedek 10 évvel korábbi énembe) izgalmas játékok kellenek, nem pedig kutyasétáltatás és csúszdázás a hajóról.

    Az emberek legtöbbje még mindig azért veszi a készletet, amit ábrázol. Nem gondolkodnak ők továbbépítésben. Ha a készletek nem ígérnek izgalmas jeleneteket, nem ábrázolnak az útmutató végén egy jó kis autóversenyt, vagy balesetet, akkor félredobja a gyerek.

    Rohanó és túlzó világban élünk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez úgy gondolom valóban így van. A Friends meg lehet azért hétköznapibb, mert a LEGOnál úgy gondolják, hogy ez kell a lányoknak. Azzal nem számolnak, hogy a felnőtteknek is.

      Törlés
  6. Azt egyébként mindig is utáltam, amikor egy kamion nyíló oldala 1 teljes studdal szélesebb! Lehet azt a kocsit benne 5 szélesre csinálni és az egész puttonyt 7-re. Sokkal arányosabb lenne. Ideje lenne már egy kicsit fejleszteni a páratlan széles építést Technicen kívül. Szerintem sok lehetőséget rejt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Találtam valamit, szerintem a fentiek alapján tetszeni fog :)

      Törlés
    2. Az csak szerintem ciki, hogy a nyergesen nincs semmilyen hátsó lámpa? Ilyet még a Gumikacsáék se mertek csinálni, pedig ők aztán sok mindent csináltak.

      Törlés
  7. City, Creator, hidegen hagy. De asszem megfertőzött Attila, ezek a Friends készletek tetszenek! :D A masnis delfin az masnis delfin marad, túlzás az a sok masni mindenhova, de nekem attól még tetszenek. Ahogy Attila mondta, nem kötelező rárakni.

    VálaszTörlés
  8. A Monster Truck Transporter nagyon jó minden kis kölök álma lesz, az unokaöcsém tuti ezt kapja majd karácsonyra :D
    A Friends szettek nagyon jók, a suli és a hajó tuti siker. A lányom örülni fog az új Friends-eknek.
    A Creatorok elég gyengék az idén.

    VálaszTörlés
  9. Pozitív csalódás számomra idén a creator vonal és a friends, na meg az, hogy a gyűjthető szériás eszközök most már egyre gyakoribb darabjai a sima készleteknek is, cityben viszont a repülős újdonságokon és a fenti f1 kamionon kívül nem sok mozgat meg. Valószínű, hogy jó pár új alkatrészt beszerzek majd, de készletet csak ha nagyon akciós lesz.
    Azért arra kíváncsi leszek, a friends mikor fogy ki az új ötletekből, csúszdázni sem lehet mindenhonnan és örökké, ill. ez a mostani "pékség" is már a második cukrászda :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jön majd a masnis K9-es egység, meg a rózsaszín tűzoltócsap, nem kell aggódni :))

      Törlés
    2. Erre csak ennyit tudok mondani...
      http://kockageneracio.blogspot.hu/2012/09/new-modell-army.html

      Törlés