6 Hátoldali legózás

Ha már elborzadtam az új citys versenykészleteken, következzen a múltból (nem is olyan régről) egy példa, valahogy így is lehetne. Legóörökségünket a Town téma Racing altémájának 6335-ös számmal ellátott, Indy Car Transport készletével gazdagítjuk. 1996-ot írunk, már új szelek fújdogálnak a Town szériában is, de ez a készlet szerintem még így is megállja a helyét.


A színválasztás nagyon eltalált, különösen a kamion fehér alapszíne szembetűnő, de az sem elhanyagolható, hogy a versenyautók változatosak. Ami a legjobban tetszik, hogy több, jelesül 3 járgány szállításáról gondoskodik a szett (azaz adja a készlet a verseny lehetőségét), szemben az idei felhozatal 1 járművével. (Persze, egy csapat, egy autó, de akkor is :))
A több verda transzportja izgalmasabbá teszi a szállító teret is, több játéklehetőséget adva ezzel.

Minifig88 felhívta a figyelmemet egy apró részletre, ami engem speciel annyira nem zavar, de lehet benne valami:
Azt egyébként mindig is utáltam, amikor egy kamion nyíló oldala 1 teljes studdal szélesebb! Lehet azt a kocsit benne 5 szélesre csinálni és az egész puttonyt 7-re. Sokkal arányosabb lenne. Ideje lenne már egy kicsit fejleszteni a páratlan széles építést Technicen kívül. Szerintem sok lehetőséget rejt!
 Na de térjünk vissza a dobozhoz, nézzük meg hátul.

5 alternatívát találunk, a szállítást és a versenyautót csűrték-csavarták a tervezők jól kihasználva a 3 keréktípust, ami nagy erőssége alkatrészileg a készletnek. Akinek a versenyautók és azok bütykölése jönnek be, az a jobb alsó és felső sarokban található képen tobzódhat, a szállítmányozás szerelmesei a bal felső sarok és a középső kép illusztrációival örömködhetnek, míg a logisztika rabjai a bal alsó sarokban megjelenő modellben gyönyörködhetnek. Játékos alternatívák egytől-egyig, elnyerték tetszésemet.

l képek via eurobricks legofan végigjátszása l

6 megjegyzés:

  1. Rékocs, minek kell kínozni? Az is fáj, hogy nincs meg az én kis drága 6546-om, ezek meg egy az egyben annak a másolatai. Ráadásul az a kamion... meg az alternatívák...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy nincs meg, de minek kell mutogatni ezeket a gyönyörűségeket? :D Vigyázz, mert ha abbahagyod a blogolást, téged is beperelünk legóvásárlásra ösztönzés vádjával. :P

      Törlés
    2. A gyönyörködtetésen túl az is cél, hogy kedvet kapjatok ti, kedves olvasók egy kis építgetéshez :)

      Törlés
  2. Ez nagyon jó! Ahogy kinéz, meg ahogy játszani lehetne vele, óriási! És azok az elrejthető rámpák! Itt nem ér le a versenyautók hasa letolatásnál! Köszi! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem ez az örök kedvenc az összes készletem közül:) Mindig ott ültem a tv előtt, és lejátszottam az épp látottakat 1997-2001 között :D. Piros kocsim nem lévén mindig a zöldet neveztem ki Ferrarinak (amíg 2000-ben meg nem érkezett az F1-be a Jaguar) :) A sárga volt a Jordan a kék meg idény szerint Prost vagy Sauber.

    VálaszTörlés