4 Basszus vol.2!

Megvan!

A múltkori poszt önálló életre kelt, rengeteg hozzászólás és vélemény után nem nyugodva úgy gondoltam, azért is kell egy ilyen készletet szereznem. Na nem azért, mert oly nagyon tetszene és össze akarnám rakni, hogy csodálhassam, mert nem vagyok tőle elájulva. Szimplán csak azon okból kifolyólag hajtottam eddig, hogy ha már ennyit ügyködtem az elején (a nagy pofára esésért), akkor most már kötelező a polcon tudni. 
Az eladóval már kicsit félve, de reményteli lelkülettel vettem fel a kapcsolatot, itt talált meg minket, olvasta a bejegyzést ő is, tudta, miről beszélek, mikor arra kértem, hogy megállapodásunk legyen tiszta mindkettőnk számára.  Úgy lett, innen is köszönöm!
Tegnap jött meg, bontás után felkerült a helyére és ott is marad, Rékocs mérgére, mert nem hagyom kibontani, ez így marad. Van egyéb szett, ami vagy egy éve áll a polcon, majd megépítjük azokat. 

Ez marad bontatlan és ropogós memento.

Meglepően nehéz a méretéhez viszonyítva


4 megjegyzés:

  1. Gonosz vagy Depi! :D De örülök, hogy megvan. Egy árat esetleg szabadna tudni?

    VálaszTörlés
  2. Hidd el, nem akarok az lenni. Nincsen sok értelme összerakni, a gyerek abban a stádiumban van, hogy a következő milliszekundumban leverné. Meg tényleg van egy-két bontatlan készlet itthon, aminek sokkalta nagyobb elánnal esnék neki.

    Amúgy az ára a duplája volt a múltkorinak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyerek, vagy gyerekek? :P Talán ha egyszer nagyobbak lesznek...

      Az még mindég olcsó. A 10226 drágábban jön ki, mint ez...

      Törlés
    2. Házasságban minden közös, csak a legó nem :)

      Törlés